stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 106664
  • 27 فروردین 1399 - 12:47
2
دکتر بازوند خبرداد؛

سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی اسلام آباد غرب/ دکتر بازوند: اولویت مان کاهش نرخ بیکاری و ایجاد رفاه اقتصادی است

سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی در پتروشیمی اسلام آباد غرب/ دکتر بازوند: اولویت مان کاهش نرخ بیکاری و ایجاد رفاه اقتصادی است
استاندار کرمانشاه اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید و‌ تمرکز بر پیشرفت و‌ توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و گفت: برای تحقق این موضوع همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.
قلم | qalamna.ir :

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ابزار اصلی جهش تولید سرمایه گذاری است، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در اسلام آباد غرب سرمایه گذاری خواهد کرد.

دکتر هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی نهایی برای شروع عملیات اجرایی شرکت صنایع پتروشیمی اسلام آباد غرب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت: تسریع و تسهیل در انجام امور با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود با تلاش و کار مضاعف به صورت جهادی در اولویت قرار دارد و برای تحقق این شعار عزم راسخ و جدیت کامل در استان وجود دارد.

مقام ارشد استان ضمن تشکر از تلاش و پیگیری جدی همه مسوولین برای آغاز روند عملیات پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه افزود: این شرکت در سه فاز و ۴ مجتمع در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید که برای تسهیل و‌تسریع در انجام امور اجرایی، منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب و اتاق بازرگانی نیز همکاری لازم را داشته اند و قابل تقدیر است.  

استاندار کرمانشاه از عنایت ویژه دولت و وزیر نفت برای اجرایی شدن این پروژه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح عظیم شاهد تحول اساسی در غرب استان خواهیم بود و‌ بر این اساس در سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در پروژه سرمایه گذاری می شود که در مسیر توسعه و‌ پیشرفت استان موثر است. 

بازوند تصریح کرد: امروز تفاهم نامه نهایی با سرمایه گذار « شرکت صنایع ملی پتروشیمی ایران» امضاء شد و قرارداد اجرای طرح و‌اگذاری زمین منعقد و گام اساسی برای شروع پروژه برداشته شد.

استاندار کرمانشاه در خاتمه اولویت اصلی استان را تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید و‌ تمرکز بر پیشرفت و‌ توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی ذکر کرد و گفت: برای تحقق این موضوع همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.