stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 106924
  • 27 فروردین 1399 - 17:48
1
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان خبر داد:

اختصاص ۱۶۸ میلیون ریال به مراکز میان مدت ترک اعتیاد تویسرکان

اختصاص ۱۶۸ میلیون ریال به مراکز میان مدت ترک اعتیاد تویسرکان
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان از اختصاص مبلغ 168 میلیون ریال به مراکز میان مدت ترک اعتیاد جهت تهیه لوازم بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان؛ سعید موسیوند در خصوص اقدامات پیشگیرانه در مراکز اداری و خصوصی تحت نظارت بهزیستی تویسرکان گفت: با انتشار ویروس کووید ۱۹، کمیته پیشگیری از شیوع این ویروس در اداره برگزار شد و ضمن صدور ابلاغ اعضای کمیته، راهکارهای ابلاغی و پیشنهادی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: آموزش همکاران در بخش های خصوصی و دولتی، ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه و نصب پوسترهای آموزشی در ورودی مراکز دولتی و خصوصی از جمله اقدامات اولیه ای بود که پس از شیوع ویروس کرونا انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان در ادامه صحبت های خود از تعطیلی مهدهای کودک، کمپ های ترک اعتیاد و مرکز مراقبت در منزل جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پس از ابلاغ بهزیستی استان خبر داد و افزود: مبلغ ۱۶۸ میلیون ریال به مراکز میان مدت ترک اعتیاد جهت تهیه لوازم بهداشتی اختصاص داده شده است.

رئیس اداره بهزیستی تویسرکان، توزیع ۲۰۰ عدد ماسک و دستکش رایگان بین همکاران و ارباب رجوع، ضدعفونی نمودن دست همکاران و ارباب رجوع در بدو ورود به اداره، گند زدایی و ضد عفونی نمودن سطوح و پاسخگویی به ارباب رجوع در ورودی اداره را از دیگر اقدامات این اداره در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین برشمرد.

موسیوند در پایان تاکید کرد: هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان شناسایی نشده است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.