stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 107184
  • 28 فروردین 1399 - 0:16
1
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

غبارروبی و ضدعفونی امامزادگان در استان همدان

غبارروبی و ضدعفونی امامزادگان در استان همدان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان همدان تا ۳۰ فروردین تعطیل هستند، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان غبارروبی و ضد عفونی امامزادگان همدان در حال انجام است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی بیان کرد: مساجد و امامزادگان، مکان‌های مذهبی و فرهنگی از جمله مکان‌های پرتردد هستند که برای پیشگیری از کرونا تا (۳۰ فروردین) تعطیل شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان امامزادگان و بقاع متبرکه همدان غبار روبی و ضدعفونی می شوند.

وی با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: در راستای لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب اوقاف و امور خیریه استان همدان تلاش می کند در قالب بسته های حمایتی به  نیازمندان و فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان آسیب دیده‌اند، کمک کند.

حجت الاسلام زین العابدینی تصریح کرد: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، این اداره کل با کمک خیران ، درصدد اجرای فرمان  مقام معظم رهبری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: در این راستا جلسات مختلف برای هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌ها در خصوص کمک مؤمنانه و همدلی با اقشار آسیب پذیر جامعه انجام شود.

وی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: همدلی‌ها در کنار هم جلوه پیدا می‌کند و آنچه در کنار این همدلی‌ها ارزشمند است آن است که کمک کنیم تا این خدمات در مسیر خودش قرار گیرد.

حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به مردم آسیب دیده از کرونا، افزود: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه می‌خواهد این است که در کنار رزمایش مدافعان سلامت حرکت بزرگی نیز برای رفع مشکلات نیازمندان برداشته شود که باعث آرامش نسبی آنها شود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.