stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 110894
  • 31 فروردین 1399 - 23:02
1
رئیس پلیس فتا استان: 9 هزار عدد ماسك غير بهداشتی در شيراز كشف شد

۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در شیراز کشف شد

۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در شیراز کشف شد
رئیس پلیس فتا استان: فروش تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی در فضای مجازی ممنوع می‌باشد و از سوی دیگر با گسترش ویروس کرونا در کشور نیاز مردم به برخی اقلام و تجهیزات زیاد شده است که این موضوع باعث شده تا کلاهبرداران با فرصت طلبی و سوء استفاده از این موضوع، اقدام به فروش این اجناس با قیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی ‌كنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : رئیس پلیس فتا استان: فروش تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی در فضای مجازی ممنوع می‌باشد و از سوی دیگر با گسترش ویروس کرونا در کشور نیاز مردم به برخی اقلام و تجهیزات زیاد شده است که این موضوع باعث شده تا کلاهبرداران با فرصت طلبی و سوء استفاده از این موضوع، اقدام به فروش این اجناس با قیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی ‌کنند.

سرهنگ “سلیمانی” گفت: در این راستا کارشناسان با بررسی مداوم فضای مجازی یکی از صفحاتی که اقدام به فروش ماسک‌های غیر بهداشتی و یا وسایل بهداشتی با قیمت‌های نامتعارف می‌کرد را شناسایی کردند.

ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک نفر را دستگیر کنند که در بازرسی از مخفیگاه وی، ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس یادآور شد: کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن ‌را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir “قسمت ثبت گزارش‌های مردمی” با ما در میان بگذارند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.