stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 111183
  • 01 اردیبهشت 1399 - 11:18
1

تهاجمی‌ترین آزمایش پادتن برای بررسی نحوه گسترش کروناویروس آغاز می‌شود

فرماندار نیویورک در توئیت جدید خود، از تصمیم مقامات این ایالت برای آغاز تهاجمی‌ترین آزمایش پادتن و بررسی نحوه گسترش کروناویروس خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بیزینس‌اینسایدر، مقامات نیویورک قصد دارند آزمایش پادتن را در سراسر این ایالت آغاز کنند. “اندرو کوئومو” (Andrew Cuomo)، فرماندار نیویورک در توئیت جدید خود نوشت: این آزمایش، اساسی برای بررسی تعداد افرادی خواهد بود که به کروناویروس مبتلا شده‌اند.

این آزمایش، بین افرادی صورت خواهد گرفت که به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. در حال حاضر، این امکان وجود دارد که ۲۰۰۰ آزمایش در هر روز و ۱۴ هزار آزمایش طی هفته در نیویورک انجام شوند. به گفته کوئومو، این آزمایش، بزرگترین بررسی در میان افراد یک ایالت خواهد بود که تاکنون صورت گرفته است. کوئومو در توئیت جدید خود، این آزمایش را تهاجمی‌ترین آزمایش پادتن نامید که در سطح کشور صورت می‌گیرد.

آگاهی از تعداد افرادی که به کروناویروس مبتلا می‌شوند، می‌تواند روش کارآمدی برای سرکوب گسترش کروناویروس، بازگشتن شهروندان به محل کار و کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی باشد.

کوئومو تاکید کرد که نیویورک برای انجام دادن این آزمایش سراسری، به حمایت دولت نیاز دارد تا تجهیزات مورد نیاز برای این آزمایش تامین شوند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.