stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 111315
  • 01 اردیبهشت 1399 - 14:25
7

جنجال بر سر انتصاب یک پست دولتی در تونس

جنجال بر سر انتصاب یک پست دولتی در تونس

انتصاب “محمد الشاوش” به عنوان رئیس سازمان مراقبت‌های بهداشتی وزارت بهداشت تونس، جنجال‌های گسترده‌ای را در این کشور ایجاد کرده است.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از ارم نیوز، وزارت بهداشت تونس در حکمی محمد الشاوش را به عنوان مدیر سازمان مراقبت‌های بهداشتی این وزارتخانه و جانشین شکری حموده تعیین کرد.

این انتصاب انتقاد شدید فعالان تونسی را به همراه داشت و آنها الشاوش را فردی تندرو با گرایش‌های افراطی خواندند.

محمد الشاوش یک پزشک عمومی است که پیش از این مدیریت اداره حج را بر عهده داشت و آخرین پست وی مدیریت ارزیابی فعالیت‌های بهداشتی سازمان مراقبت‌های بهداشتی وزارت بهداشت تونس در ژوئیه ۲۰۱۸ بوده است.

در همین راستا، ناجی البغوری، رئیس سندیکای روزنامه نگاران تونس با مطرح کردن سؤالی در صفحه اختصاصی خود در فیسبوک، نوشت: جناب نخست‌وزیر و اعضای پارلمان چرا در مقابل تعیین یک فرد تندرو با افکار و ایده‌های داعشی در وزارت بهداشت سکوت کرده‌اید؟

“عماد بم حلیمه”، فعال سیاسی و حقوقدان نیز در این باره گفت: گمان می کردم که وزیر بهداشت تنها یک اخوانی است، اما مشخص شد که او یک سلفی تکفیری است که کت و شلوار می‌پوشد و فردی را به عنوان مدیر سازمان مراقبت‌های بهداشتی تعیین کرده است که مردم را به جهنم بشارت می‌دهد.

در مقابل یک منبع نزدیک به الشاوش اخبار منتشر شده درباره تفکر و ایده وی را تکذیب کرد و طرف‌های سیاسی را متهم به ایستادن در پشت این اتهامات کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.