stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 111363
  • 01 اردیبهشت 1399 - 15:32
1
​مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اعلام کرد:

عدم زنده به گور کردن جوجه در همدان

عدم زنده به گور کردن جوجه در همدان
​مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اعلام کرد: در همدان هیچ جوجه ای زنده به گور نشده است.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا قراگوزلو در گفت و گو با خبرنگار قلم در خصوص وضعیت جوجه کُشی در همدان چنین گفت: عواملی همچون جوجه ریزی بالا و مصرف پایین گوشت مرغ در بین مردم در ماه های گذشته و از دست دادن بازار عمده خرید گوشت مرغ از سوی رستوران داران به دلیل شیوع کرونا منجر به ضرر و زیان ۳۷ درصدی مرغداران شده است.

وی در خصوص اقدام دولت برای جبران ضرر مرغداران، عنوان کرد: دولت درحال حاضر در حال خرید تضمینی مرغ از مرغداران برای تامین نهاده های طیور در آینده است تا با انجماد مرغ های خریداری شده از تولیدکنندگان حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر این موضوع  که حجم جوجه ریزی زیاد بوده و از سوی دیگر محدودیت برای خرید این جوجه ها وجود دارد، بیان کرد: هم اکنون وزارت کشاورزی با گرفتن اطلاعات تولیدکنندگان مرغ در هر استان و جمع بندی نهایی درصدد تصمیم گیری در این زمینه است.

قراگوزلو با بیان اینکه با استمرار شیوع کرونا هنوز رقم خسارت ها اعلام نشده است، یادآور شد: فقط در این خصوص می توانیم بگوییم که خسارت ها بسیار سنگین بوده و چون بازار صادرات مرغ و تخم مرغ نیز به کشورهای مختلف با شیوع کرونا از دست رفته است همین منجر شده که جوجه ها بر روی دست مرغداران باقی بمانند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.