stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 111389
  • 01 اردیبهشت 1399 - 16:22
1
مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام کرد:

خریداری ۲۷ رأس گوسفند در پویش نذر قربانی

خریداری ۲۷ رأس گوسفند در پویش نذر قربانی
به گفته مدیرکل کمیته امداد استان همدان، امدادگران کمیته امداد استان با برگزاری پویش نذر قربانی در راستای کمک رساندن به ۹۰۰ نیازمند پیش‌قدم شدند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، پیمان ترکمانه با بیان این که کمیته امداد همیشه در راستای کمک رساندن به نیازمندان پیش‌قدم بوده است، گفت: امدادگران کمیته امداد استان با برگزاری پویش نذر قربانی در راستای کمک رساندن به ۹۰۰ نیازمند پیش‌قدم شدند.

وی ادامه داد: پویش مردمی و نذر قربانی گوسفند برای دفع بلا، سلامتی و فرج امام زمان (عج) و مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

ترکمانه در ادامه صحبت های خود بیان کرد: این توفیق حاصل شد که ضمن توسل به وجود مقدس حضرت سقا، ابوالفضل العباس (ع) و برای استجابت دعاهای معنوی امدادگران کمیته امداد استان همدان، ۲۷ رأس گوسفند خریداری‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ میلیون تومان از امدادگران استان جمع‌آوری و ۲۷ رأس گوسفند خریداری شد، گفت: پس از ذبح بین ۹۰۰ خانوار تحت حمایت توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان، خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، می‌توانند با هر مبلغی در این امر خیر سهیم شوند.

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.