stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 116476
  • 10 اردیبهشت 1399 - 10:53
1
استاندار کرمانشاه:

مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در مقابله و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

مشارکت ۸۰ درصدی مردم استان در مقابله و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد مردم کرمانشاه اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا را جدی می‌گیرند، گفت: باید تا مدتی با کرونا زندگی کنیم از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، هوشنگ بازوند با اشاره به ادامه دار شدن بحران کرونا در جهان، گفت: متاسفانه این معضل جهانی هنوز ادامه دارد و همه باید اولویت و تمرکز خود را بر بحث عبور از این بحران قرار دهیم.

وی افزود: بحران کرونا یک تهدید محسوب می شود، اما با پای کارآمدن تمامی دستگاه ها و نهادها و همکاری بی نظیر تمام ارکان نظام و جامعه به نظر می رسد از دل همین تهدید می تواند فرصت هایی را خلق کرد.

وی با بیان اینکه این بحران همچنان ادامه دارد اظهار داشت: باید مردم را اقناع کنیم تا بتوانند مدتی را با این ویروس زندگی کنند و در این میان، این شوراها هستند که می‌توانند در این روند اقناع سازی یاری گر ما باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هنوز درمانی برای این بیماری کشف نشده و تنها راهکار، مدیریت این بحران است که خوشبختانه در استان این بحران با همکاری مردم به خوبی مدیریت شده است.

بازوند با قدردانی از همکاری مردم در پیشگیری از شیوع این بیماری گفت: در حال حاضر می توان گفت ۷۵ تا ۸۰ درصد مردم استان به خوبی بحران کرونا را مدیریت کرده اند و تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد افراد جامعه هستند که باید کار اقناع سازی بر روی آنها انجام شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم باید به خاطر داشته باشند که اگر نتوانیم روند مدیریت این بحران را ادامه دهیم قطعا در آینده باید هزینه های سنگینی پرداخت کنیم، بنابراین می طلبد مردم همکاری خود را بیشتر کنند.

وی به افزایش مشکلات معیشتی در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه خیلی ها در جریان شیوع این بیماری دچار مشکلات اقتصادی شدند و در همین راستا پویش همدلی در کشور و استان به راه افتاد که می‌تواند جبران بخشی از خسارت این افراد باشد.

بازوند افزود: دولت هم پای کار است تا بتواند بخشی از این خسارت ها را جبران کند که از جمله آن پرداخت وام یک میلیون تومانی به ۲۲ میلیون نفر از جمعیت کشور بود که رقمی معادل ۲۲ هزار میلیارد تومان می شود که تامین آن در این شرایط تحریم کار بزرگی است. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.