stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 116511
  • 10 اردیبهشت 1399 - 11:17
0
استاندار كرمانشاه:

برای”جهش تولید” استان، ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم

برای”جهش تولید” استان، ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم
استاندار کرمانشاه تحقق جهش تولید در استان را نیازمند تامین اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی دانست.
قلم | qalamna.ir :

قلم، هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با اعضای شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: برای “جهش تولید” استان ۲۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم

استاندار کرمانشاه افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولید” نامگذاری شده و می توان گفت جهش تولید نجات بخش کشور است و راهی جز حرکت به این سمت نداریم.

بازوند با اشاره به تدوین سه سند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید در استان گفت: این سه سند بستری مناسبی برای جهش تولید در استان محسوب می‌شود، اما در کنار بستر مناسب، جهش تولید نیازمند الزاماتی است که از جمله آن جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: جهش تولید در استان در سال جاری نیازمند تامین اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومانی است که تامین این اعتبار از طریق دولت امکان پذیر نیست و باید بخش خصوصی پای کار بیایند.

استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه استارت کار سرمایه گذاری در استان زده شده و دولت سرمایه گذاری ۶۷۰۰ میلیارد تومانی در پتروشیمی اسلام آبادغرب را پذیرفته است و به زودی کار اجرایی چهارمین پتروشیمی استان در اسلام آبادغرب آغاز می شود.

بازوند تصریح کرد: برای نجات اقتصاد کشور و استان چاره ای جز حرکت به سمت جهش تولید نداریم و در این زمینه بخش خصوصی و مردم باید پای کار بیایند و این میان شوراها می توانند در زمینه جذب سرمایه گذاران همکاری موثری داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.