stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 117159
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:06
1
طی پیامی صورت گرفت:

کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند

کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند
دکتر بازوند در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پیشرفت کشور تبریک گفت.
قلم | qalamna.ir :

قلم، در متن این پیام آمده است:

کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند که با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در تمامی عرصه ها به ویژه در دوران تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی پویایی حوزه کار و تولید را حفظ و با از خودگذشتگی و‌ ایثار سهم مهمی در شکوفایی و‌ بالندگی کشور دارند.

کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند و‌ توجه ویژه به مطالبات و خواسته های کارگران زحمتکش و‌ پرتلاش در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

به پشتوانه تلاش این عزیزان مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت استان ادامه دارد و‌ به یقین تحقق اهداف سال ۱۳۹۸ در حوزه اشتغال، رونق تولید و‌ بهبود شاخص های توسعه استان مرهون اهتمام و تلاش کارگران نیکوسرشت و‌ پاک نهاد است.

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به نام “جهش تولید” نامگذاری شده، کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق این شعار راهبردی که بر افزایش و جهش تولید استوار است گام بردارند، تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

هوشنگ بازوند
استاندار کرمانشاه
۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.