stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 11727
  • 11 آبان 1394 - 11:28
1

ادعای بابک زنجانی مبنی بر واریز وجه به حساب بانک روسی!

ادعای بابک زنجانی مبنی بر واریز وجه به حساب بانک روسی!

بانک روسی “خم اگزیم” ابتدا در تاریخ ۲۰۱۳/۱۲/۱۶ (۱۳۹۲/۰۹/۲۵) واریز وجوه توسط بانک کانادایی جی.پی مورگان را تایید کرد. اما بعد از مدتی تاییدیه قبلی خود را کان‌لم‌یکن اعلام کرد!

قلم | qalamna.ir :

قلم ،   پس از تایید نشدن موجودی بابک زنجانی نزد بانک مرکزی کشور تاجیکستان، وی اعلام کرد که می‌تواند مطالبات  نفت را در بانک روسی “خم اگزیم” واریز کند!  مجددا از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخواست شد تا در صورت امکان در بانک روسی مزبور حساب افتتاح کرده و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند. رئیس کل بانک مرکزی  بار دیگر معاون  امور بین‌الملل بانک مرکزی را مامور پیگیری موضوع کرد. بانک روسی “خم اگزیم” ابتدا در تاریخ ۲۰۱۳/۱۲/۱۶ (۱۳۹۲/۰۹/۲۵) واریز وجوه توسط بانک کانادایی جی.پی مورگان را تایید کرد. اما بعد از مدتی تاییدیه قبلی خود را کان‌لم‌یکن اعلام کرد! در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۳۰، بابک زنجانی طی نامه شماره ۱۲۰۵/۹۳ به مدیرعامل وقت شرکت نیکو اعلام کرد که معادل مبلغ ۲٫۴۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ یورو به حساب تعیین شده در بانک روسی “خم اگزیم” واریز شده است. وی در این نامه، مطالبه مبلغ ۳۹۳٫۲۴۹٫۰۰۰ یورو مازاد واریز شده را نیز درخواست کرد و خواستار اعاده چک‌های سازمان تامین اجتماعی شد.

بر اساس همین نامه که رونوشت آن به رئیس  کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ایران نیز ارسال شده بود، در سایت‌های خبری، اعلام شد که بدهی بابک زنجانی به حساب بانک مرکزی در خارج از کشور واریز شده است. بانک مرکزی بلافاصله واکنش نشان داد و بار دیگر واریز وجه به حساب بانک روسی “خم اگزیم” را تکذیب کرد. / ایلنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.