stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 117321
  • 11 اردیبهشت 1399 - 13:57
1
دکتر بازوند:

۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود/ ۳۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان در مراحل پایانی ساخت هستند

۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی ساخته می‌شود/ ۳۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان در مراحل پایانی ساخت هستند
استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان برای ساخت این ۱۱ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی برنامه ریزی و زمان بندی‌های لازم را انجام داده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد. همچنین تعداد ۳۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان در مراحل پایانی ساخت هستند که طبق برنامه امسال به مردم واگذار می شوند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در نشست شورای مسکن استان که با حضور مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد؛ اظهار داشت: حوزه مسکن از پتانسیل‌های بسیار فراوانی برای به حرکت درآوردن چرخ تولید و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف برخوردار است و در همین راستا نشست‌های شورای مسکن استان در سال ۹۹ به شکل منظم هر هفته با رویکرد جهش تولید برگزار می‌شوند.

وی افزود: قرار است در طرح اقدام ملی ۷ هزار واحد در قالب زمین دولتی و ۵۶۰۰ واحد نیز در قالب مالکیت خصوصی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرند و از این ۱۲۵۰۰ واحد در مجموع ۹ هزار واحد واجد شرایط ساخت، انتخاب می شوند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این ۹ هزار واحد از امتیاز تخفیف از سوی شهرداری و نظام مهندسی در زمینه خدماتی همچون صدور پروانه و طراحی نقشه و دیگر خدمات برخوردار هستند، همچنین ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر واحد در نظر گرفته شده‌است که در مجموع یک شرایط مناسبی در این زمینه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر نیمه کاره فاقد متقاضی وجود دارند که در قالب این طرح اقدام ملی با شرایط مناسبی به متقاضیان واگذار می شود.

مهندس بازوند تاکید کرد: مدیریت ارشد استان برای ساخت این ۱۱ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی برنامه ریزی و زمان بندی‌های لازم را انجام داده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین تعداد ۳۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان در مراحل پایانی ساخت هستند که طبق برنامه امسال به مردم واگذار می شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.