stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 117606
  • 12 اردیبهشت 1399 - 8:04
0

 ایجاد ظرفیت‌های جدید و نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

 ایجاد ظرفیت‌های جدید و نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

رییس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تصریح کرد: با گسترش بیماری کرونا در کشور تمام ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه موجود برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به خدمت گرفته شد و خوشبختانه یک جریان قدرتمند برای مقابله با این بیماری به میدان آمد.

قلم | qalamna.ir :

دکتر سیروس وطن خواه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا و بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد ظرفیت‌هایی برای حمایت از شرکت‌های داخلی در زمینه تولید محصولات فناورانه برای مبارزه با کرونا، عنوان کرد: برخی از این شرکت‌ها سابقه کار در حوزه مقابله با بیماری‌های قارچی را داشتند و برخی نیز برای مقابله با این بحران با نوآوری‌ توانستند محصولاتی را تولید کنند و تست‌های خوبی را پشت سر بگذارند.

وطن خواه ادامه داد: ویروس کووید-۱۹، بیماری نوظهور است و انتظار استفاده از ظرفیت‌هایی موجود در کشور از گذشته غیرمنطقی بود. به همین منظور ظرفیت‌های جدیدی ایجاد و به خدمت گرفته شد.

رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در خصوص چالش های شرکت‌های داخلی در زمینه تست و تایید صلاحیت محصولات، گفت: خوشبختانه امروز با حضور متولیان امر به این موارد رسیدگی و با مساعدت‌ها و هماهنگی‌های بخش‌های مختلف این مرحله هم پشت سر گذاشته می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از همکاری‌ها و هماهنگی‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تشکر می‌کنم، چراکه بدون مساعدت و همراهی آن‌ها برگزاری این نمایشگاه سخت و دشوار بود.

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا با تلاش مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.