stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 118271
  • 13 اردیبهشت 1399 - 14:00
1

ترامپ: اتهامات مطرح شده علیه بایدن معتبرتر از اتهامات علیه کاوانا هستند

ترامپ: اتهامات مطرح شده علیه بایدن معتبرتر از اتهامات علیه کاوانا هستند

پس از آنکه جو بایدن با حضور در یک برنامه تلویزیونی و همچنین طی یک بیانیه علنی اتهام تجاوز جنسی مطرح شده علیه خود از سوی یک کارمند زن سابقش را رد کرد، دونالد ترامپ این اتهامزنی علیه رقیب دموکرات احتمالی آینده‌اش در انتخابات ۲۰۲۰ را با اتهامات مطرح شده علیه کاندیدایش برای ریاست دادگاه عالی آمریکا مقایسه کرده و گفت اتهامات مطرح شده علیه بایدن معتبرتر هستند.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه هیل، جو بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اخیرا در یک مصاحبه با شبکه ام.اس.ان.بی.سی آمریکا موکدا اتهام تجاوز جنسی علیه خود را رد کرد.

بایدن گفت: این اتهامات درست نیستند. این اتفاق هرگز نیفتاده است.

تارا رید، یک دستیار سابق جو بایدن که در سال ۱۹۹۳ مدیر برنامه کارآموزی دفتر بایدن در سنای آمریکا بوده اخیرا ادعا کرد بایدن در آن زمان در محل کنگره آمریکا به او تجاوز جنسی کرده است. او قبلا نیز مدعی شده بود که بایدن به شکلی نامناسب بدن او را لمس کرده است.

با این حال ترامپ مکررا اتهامات تارا رید علیه بایدن را با اتهام تجاوز جنسی که از سوی کریستین بلیزی فورد و چند زن دیگر علیه دن کاوانا، نامزدش برای ریاست دادگاه عالی مطرح شد، مقایسه کرده است. کاوانا به سبب این اتهامزنی‌ها در سال ۲۰۱۸ یک فرآینده تایید پرمناقشه را در سنای آمریکا تجربه کرد.

ترامپ جمعه، همان روزی که مصاحبه بایدن با ام.اس.ان.بی.سی پخش شد، گفت: هیچ پرونده‌ای تاکنون شرورانه‌تر از پرونده دن کاوانا وجود نداشته است. او بر طبق گفته این افراد کاملا ناصادق، کاملا گناهکار بود. آنها در همه موارد دموکرات هستند.

ترامپ، کاوانا را یک “مرد بی گناه” خوانده و اعمال “استاندارد دوگانه” در قبال پرونده وی در مقایسه با پرونده تجاوز جنسی مطرح شده علیه بایدن را محکوم کرد.

ترامپ خاطرنشان کرد: من به این استاندارد دوگانه نگاه می‌کنم. شما به بایدن نگاه می‌کنید و هیچکس حتی نمی‌خواهد این موضوع را مطرح کند.
ترامپ توصیه کرد که بایدن این اتهامات را درصورتی که نادرست هستند، تکذیب کند و گفت که خودش نیز قربانی “اتهام‌زنی‌های غلط” شده است.

ترامپ نیز قبلا از سوی چندین زن متهم به بدرفتاری و تجاوز شده بود.

ترامپ ادامه داد: این مشکل او است و من دوست دارم با آن رو در رو شوم و فقط آن را تکذیب کنم. اگر این اتهام درست نیست، شما آن را تکذیب کنید. من هم کاملا قربانی این اتهام زنی‌های مهمل و غلط بوده‌ام.

بایدن در شبکه ام.اس.ان.بی.سی موکدا اتهامات مطرح شده علیه خود را رد کرده و گفت که صحبتهای تارا رید علیه او دارای “تناقضات” است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.