stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 12124
  • 12 آبان 1394 - 13:58
2

تاج: از گل پرسپولیس به استقلال خوشحال شدم!

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی ۸۱ نتیجه ای منصفانه بود.

قلم | qalamna.ir :

 مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، لازم دیدم از اصحاب رسانه و صدا و سیما بابت پوشش داربی تشکر کنم. وزارت ورزش و حراست وزارت ورزش طی نامه ای از ما تشکر کرده اند ولی احساس کردم که این تشکر مال ما نیست و به رسانه ها ارتباط دارد. در گذشته هرگاه داربی بد می شد همه چیز به گردن رسانه ها می افتاد و هم صدا و سیما و هم رسانه ها در کنار قضیه محکوم می شد.

او افزود: یک هفته خیلی خوب و جو معنوی پیش از داربی در رسانه ها ایجاد شد و باید از همه شما رسانه ها تشکر کنم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به بلیط های داربی ۸۱ اظهار کرد: ما برای اولین بار بدون بلیط الکترونیک کسی را راه ندادیم و تعداد قابل توجهی از بلیط ها الکترونیکی خریده شد. ما باید یک روز بلیط الکترونیک را جا بیاندازیم و نشنیدم که بازار سیاه ایجاد شده باشد.

وی ادامه داد: جا دارد از هنرمندان و اهالی موسیقی تشکر کنم. بهتر دیدیم که امسال از کوتاه قامتان استفاده نکنیم و این عزیزان قبل داربی بازی کنند.

تاج در ادامه به حواشی داربی اشاره کرد و گفت: بزرگترین عزاداری ۱۰۰ هزار نفری برگزار شد و ۳۰-۴۰ میلیون نفر هم از تلویزیون این عزاداری را همراهی کردند.

او در ادامه با تمجید از عملکرد ترکی در داربی ۸۱ گفت: ارزیابی ما از داوری داربی ۸۱ خیلی مثبت بود. بعد از بازی با همراهی اصفهانیان از آقای ترکی تشکر کردیم و خیلی خوب شد که پای داور خارجی به داربی باز نشد. این همدلی فوتبال را باید بزرگ بدانیم و به آن احترام بگذاریم. آرامش تماشاگران بعد از بازی هم جالب بود. من خودم از گل پرسپولیس خوشحال شدم چراکه حق پرسپولیس باختن نبود. به نظرم منصفان استقلالی هم خوشحال شدند که بازی مساوی تمام شد. در کل نتیجه عادلانه ای رقم خورد.

وی در پایان اضافه کرد: امسال نسبت به سال های گذشته تعداد کسانی که شب قبل از بازی آمده بودند خیلی کم شدند. این نشان می دهد که ما برای داربی سال بعد نباید چادر بزنیم. امسال ۳۰۰ نفر نهایتا آمده بودند و خبری از آمار ۳-۴ هزار نفری نبود.

تاج در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به برخوردی که با عابدزاده در داربی پایتخت شده است، گفت:

ما ۵۰ بلیط وی آی پی به پیشکسوتان داده ایم. عابدزاده، کریم باقری، نوازی و خیلی های دیگر این بلیط ها را داشته اند و ما در مجموع نحوه برخورد با عابدزاده را محکوم می کنیم و امیدواریم در آینده این مسائل کمتر شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.