stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 12134
  • 12 آبان 1394 - 14:13
3

اوباما در مصاحبه با NBC :نیروهای آمریکایی در خط مقدم جبهه جنگ سوریه حضور نخواهند داشت

‘باراک اوباما’ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری ‘ان بی سی’ NBC News امریکا گفت: ‘ آمریکا برای مبارزه با ‘داعش’ , فقط ‘نیروهای عملیاتهای ویژه’ را به میدان جنگ سوریه گسیل می کند؛ سرباز پیاده نظام به خط مقدم جبهه های این جنگ نخواهد فرستاد.

قلم | qalamna.ir :

آسوشیتدپرس, از هفته گذشته که تصمیم گیری دولت اوباما برای صف آرایی ‘نیروهای عملیاتهای ویژه’ آمریکا در میدان جنگ سوریه اعلام شد؛ این اولین اظهار نظر اوباما در این زمینه است.

اوباما در مصاحبه با NBC News گفت که هدف از این صف آرایی نیرو؛ منحصرا بسط دادن تمام کارهایی است که آمریکا پیش از این در این زمینه انجام داده است.

رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد که نیروهای عملیات ویژه آمریکا پیش از این هم ماموریتهایی را در سوریه انجام داده است.

اوباما در این مصاحبه تصریح کرد: ‘ شیوه رزمی سربازان آمریکایی در سوریه کاملا مغایر با شیوه های رزمی آنها در جنگ عراق است ؛ در جنگ عراق مبنای رزم ما ‘اعزام گردان هایی برای جنگیدن و اشغال’ بود ؛ اما این شیوه در عراق عملا قادر به حل مشکل نبود’ .

آسوشیتدپرس تصریح می کند: سه روز پیش از صحبتهای اوباما در مصاحبه با شبکه خبری NBC News ؛ ‘کاخ سفید’ طرحهایش برای اعزام ۵۰ مامور یگان ‘نیروهای عملیاتهای ویژه’ آمریکا به سوریه را اعلام کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که این نیروها برای یاری رسانی به مبارزان (تروریست های) در حال جنگ در سوریه عازم این کشور می شوند. منابع خبری بارها اعلام کرده اند که آمریکا به داعش و دیگر تروریست ها در سوریه کمک های نظامی و آموزشی متعددی را ارائه کرده است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.