کتانی «سالت واتر فیشرمن» از ساکونی و وست ان وای سی «West NYC x Saucony»
سبک ظاهری ماهیگیران از کلاههای ماهیگیری بزرگ گرفته تا پوششهای زرد روشن تاثیر بسیار زیادی بر پوشش خیابانی داشته است، برای همین جای تعجب نیست که کمپانی «وست ان وای سی» کتانی تاریخی «شَدو ۹۰» ساکونی را با الهام از ماهیگیران و پوشش آنها بروزرسانی کرده است. سایههای رنگی مشکی، سفید، خاکستری، یاسی و صورتی رنگهایی است که با الهام از دنیای جذاب ماهیگیری در این کتانیها به کار گرفته شده است. فیبرهای کربی پاشنه کفش و لوگو نیز اشارهای به ساختار بادوام چوب ماهیگیری است. رنگ رفتگی عمدی پاشنه و کنارههای کفش نیز اشارهای به ساییدگی کنارههای قایق ماهیگیری است.
کتانی ژل کایانو از آسیکس « ASICS Gel Kayano»
این کتانیها اولین بار در سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه شده است و تا به امروز و در خلال این دو دهه بارها با تغییرات و بروزرسانی دوباره به بازار عرضه شده است. انتخاب رنگ با سایههای نزدیک به هم ظاهر این کتانیها را از گذشته جذابتر کرده است. علاوه بر طراحی مینیمالیستی و رنگ قرمز، کتانی ژل کایانو جدید، جزئیاتی چون پانل های جیر، تخت لاستیکی و استفاده از چرم نقش برجسته بر روی زبانه کفش ظاهر این کتانیها را بسیار لوکس کرده است. مهمتر از همه استفاده از مواد تنفسی و ضد آب یا همان رویه « Gore Tex» است که پوشیدن این کتانی در روزهای بارانی را بیدردسر میکند. قیمت این کتانیها ۱۲۹ پوند است.
کتانی «ترینیداد آیلند» از آدیداس اُرجینالز « Adidas Originals Island Trinidad»
این کتانی اولین بار در دهه هشتاد میلادی به بازار عرضه شده است. آدیداس اوایل امسال این کتانیهای الهام گرفته شده از سفر را با رنگهای الهام گرفته شده از جزایر کارائیب دوباره به بازار فرستاده است. این کتانیها یک روز پیش از هالووین به بازار عرضه شد و رنگ نارنجی آن با حال و هوای آن روز بسیار هماهنگی داشت. قیمت این کتانیها ۷۵ پوند است.
مجموعه کتانیهای « Tale Of Two Cities» از پوما،های اِسنابیتی و کیت
این تولید مشترک میان پوما و شرکت نیویورکی تولید کننده کتانی «کیت» به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس سایت خبری سبک زندگی «های اسنابیتی» صورت گرفته است. به منظور ادای احترام و اشاره به شرکت «کیت» که دفتر مرکزی آن در نیویورک است و همچنین «های اسنابیتی» که دفتر اصلی آن در برلین است از سایههای رنگی قرمز، سفید و آبی که جنبه میهن پرستانه دارد در کنار مینیمالیسم اروپایی استفاده شده است. در این ترکیب زیبا، مخلوطی از جیر و نمد، چرم اعلا، تخت لاستیکی و لوگوی برجسته طلایی رنگ پیچیدگی و ظاهر زیبایی به این کتانیها بخشیده است.
کتانی «سوپراستار۸۰ »از آدیداس کانسورتیوم،بِیپ « Bape» و آندیفیتد « UNDFTD»
غولهای بزرگ پوشاک خیابانی، بیپ و آندیفیتد برای دومین همکاری خود این بار کتانی تاریخی «سوپراستار کلاسیک» آدیداس را با طرحهای استتارشونده و متمایز به بازار عرضه کردهاند. این بار آدیداس جسارت بیشتری به خرج داده است و کتانیهای خود را با طرحهای استتار شونده و به رنگهای آبی، سفید، مشکی و خاکستری و بندهای همرنگ هماهنگ طراحی کرده است. رویه چرم و لوگوی طلایی رنگ به این کتانیهای غیررسمی ظاهری لوکس بخشیده است.
کتانی « Bloodbath» از پوما و اسنیکر فریکر
دومین همکاری اسنیکر فریکر پس از عرضه کتانیهای پوما با موضوع و حال و هوای حمله کوسهها، این بار شکوه و عظمتی چند برابر دارد. این بار به نظر میرسد که کوسههای سفید خونخوار طعمه خود را شکار کردهاند چون رنگ این کتانی حکایت از حمام خون دارد. شعار تبلیغاتی «زمانی که فکر میکنید همه چیز امن و بیخطر است…» نیز با حال و هوای خون آلود این کتانیها هماهنگ است. رنگآمیزی خاص این کتانیها مخصوص کتانی بازهای حرفهای است. قیمت این کتانیها ۱۳۹ پوند است.