stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 133197
  • 18 خرداد 1399 - 12:45
1
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا:

اولویت اول باید حفظ سلامت بازیکنان باشد/لیگ ادامه پیدا نکند

اولویت اول باید حفظ سلامت بازیکنان باشد/لیگ ادامه پیدا نکند
یک کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مسلماً اولویت اصلی حفظ سلامت تمام بازیکنان است و اگر قرار باشد لیگ برگزار شود و جان یک نفر به خطر بیفتد چه ارزشی دارد که لیگ ادامه پیدا کند.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی توتونی ، در پاسخ به این سؤال که برگزاری ادامه لیگ برتر با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی بازیکنان در تیم‌ها به صلاح است یا خیر؟ اظهار کرد: معتقدم با این اوضاع و احوال کرونا در کشور و در برخی استان‌ها مانند خوزستان که وضعیت قرمز است برای تیم‌ها بازی کردن در این استان، با توجه به اینکه استان خوزستان دارای چند تیم است سخت است، البته در دیگر استان‌ها هم مشکلات کرونا به طور کامل رفع نشده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط ادامه لیگ برتر با چالش روبرو می‌شود، گفت: مسلماً اولویت اصلی حفظ سلامت تمام بازیکنان است و اگر قرار باشد لیگ برگزار شود و جان یک نفر به خطر بیفتد چه ارزشی دارد که لیگ ادامه پیدا کند و مسابقات برگزار شود.

این کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، افزود: یورگن کلوپ – سرمربی تیم لیورپول بعد از ۳۰ سال تیمش قهرمان انگلستان شده است و با فاصله ۲۵ امتیاز از منچسترسیتی جلوتر است و از ۹ بازی باقیمانده اگر ۲ بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان لیگ جزیره می‌شود، اما این مربی اعلام کرده “اگر قرار باشد جان یک نفر برای برگزاری مسابقات به خطر بیفتد ترجیح می‌دهیم ادامه مسابقات لیگ انجام نشود.”

توتونی تصریح کرد: بنابراین اولویت اول باید حفظ سلامت بازیکنان باشد تا مسائل دیگری مانند قهرمان شدن یک تیم. در برخی از کشورهای اروپایی مانند هلند و بلژیک مسابقات لیگ را پایان یافته اعلام کردند و مسابقات را ادامه ندادند بدون اینکه قهرمان را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بهتر است لیگ برتر ایران پایان یافته اعلام شود، خاطرنشان کرد: از لیگ برتر ایران ۹ مسابقه باقی مانده است و فاصله سپاهان و پرسپولیس ۱۰ امتیاز است و در این ۹ بازی ممکن است خیلی چیزها عوض شود، اما در این ۹ بازی نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم پرسپولیس قهرمان می‌شود و دلیلی ندارد برای مشخص شدن قهرمان لیگ مسابقات را ادامه دهیم و سلامت بازیکنان تیم‌ها را به خطر بیندازیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.