stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 133741
  • 19 خرداد 1399 - 19:23
2

در واگذاری واگن پارس تسریع شود/مطالبات تامین اجتماعی و امور مالیاتی از شرکت فریز شود

در واگذاری واگن پارس تسریع شود/مطالبات تامین اجتماعی و امور مالیاتی از شرکت فریز شود

ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی خواستار تسریع در واگذاری واگن پارس به مپنا با در نظر گرفتن همه جوانب فنی شد.

قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی ۱۹ خردادماه در جریان بازدید از شرکت واگن پارس اراک و نشست با مدیران و نمایندگان کارگران این شرکت با بیان اینکه دوران سختی را می گذرانیم، اظهار کرد: تولید، کار و اشتغال در این دوران ساده نیست و به نقطه ای رسیده ایم که نگهداشت کار و اشتغال گران تمام می شود و باید برای رفع مشکلات به دنبال نسخه شفابخش بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تصمیم گیری ها مانند موضوع تعیین تکلیف سهامدار شرکت فراتر از این جلسه و حتی استان است، افزود: حضور مجموعه قضایی استان در صنایع مانند شرکت واگن پارس به معنای حمایت حقوقی و قضایی از چرخه تولید است. کارگران ستون فقرات تولید هستند و این حمایت کامل را از آنان خواهیم داشت.

موسوی تصریح کرد: البته اگر فردی بخواهد در قامت کارگر، مدیرعامل یا سهامدار در چرخه تولید در فضای مجازی و حقیقی تنش و اخلال ایجاد کند قطعا در هر جایگاهی باشد برخورد می کنیم و پشت نام کسی قرار نمی گیریم ولی از کار و تولید حمایت حقوقی جانانه خواهیم داشت.

وی با اشاره به فعال سازی کارگروه ویژه برای مشکلات کار و کارخانجات استان، گفت: قطعا با کمک خرد جمعی می توان به راهکارهای بهتر و بیشتری دست یافت.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای موضوع واگذاری شرکت واگن پارس باید با توجه به همه جوانب فنی تسریع صورت گیرد و مجموعه دولت نیز پیگیر امور باشد و قطعا موضوعات مرتبط به قوه قضاییه نیز پیگیری خواهد شد، افزود: مطالبات تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بانک ها از شرکت واگن پارس باید همچنان فریز باقی بمانند تا مشکلات محوری این شرکت حل شود و قطعا پس از حل مشکلات اصلی به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

موسوی اضافه کرد: موضوع جلوگیری از واردات بی رویه واگن، مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت واگن پارس و مسئله قرارداد کوبا باید در سطح کلان نیز مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.