stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 135313
  • 24 خرداد 1399 - 11:54
0

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم/تخفیف ۵۰درصدی برای دانش‌بنیان‌ها

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی از تصویب برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم خبر داد و گفت: ما این نمایشگاه را تبدیل به بهشت شرکت‌های دانش بنیان کردیم و برای حضور این شرکت‌ها تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته‌ایم.

قلم | qalamna.ir :

بهمن حسین‌زاده در حاشیه نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا در گفت‌وگو با با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در توسعه تولید و صادرات محصولات شرکت‌ها، افزود: با شیوع کرونا ویروس در کشور بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان محصولاتی در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا عرضه کردند و ما به منظور شناسایی و معرفی دستاوردهای این شرکت‌ها اقدام به برگزاری این نمایشگاه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بر اساس پروتکل‌های چهارگانه برگزار شده است، اظهار کرد: این پروتکل‌ها که با حضور متخصصان نمایشگاهی و پزشکی تدوین شده، شامل پروتکل‌های “غرفه‌سازی”، “نحوه بازدید”، ” سایت نمایشگاهی” و “مشارکت کنندگان” می‌شود.

حسین‌زاده با بیان اینکه از ۱.۵ سال گذشته این محیط به بهشت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها تبدیل شده است، ادامه داد: ما برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌ایم؛ ضمن آنکه بر اساس مصوبه هیات مدیره نمایشگاه‌ها، در هر نمایشگاه تخصصی در حوزه‌هایی چون نفت، بورس و بانک، صنعتی و محصولات مقابله با کرونا یک سالن و یا جزیره‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی یادآور شد: در جلسه کمیته امنیتی_ اجتماعی ستاد مقابله با کرونا برگزاری سایر نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم و تنها با حضور متخصصان مصوب شد و این مصوبه در حال طی کردن مراحل اداری است.

به گفتخه وی، بر اساس تقویم نمایشگاه تا پایان سال نمایشگاه‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.