stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 135946
  • 26 خرداد 1399 - 9:23
3

کوتینیو برای بازگشت به لیورپول دست به دامن کلوپ شد

کوتینیو برای بازگشت به لیورپول دست به دامن کلوپ شد

هافبک برزیلی بارسلونا با وجود پیشنهادهای زیادی که دارد دوست دارد که بار دیگر پیراهن لیورپول را بر تن کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از مترو، کوتینیو در لیورپول بهترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کرد. او گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا لقب گرفت اما در یک فصل و نیمی که برای آبی اناری ها به میدان رفت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

اعتراض هواداران بارسلونا به عملکرد کوتینیو باعث شد او در تابستان سال قبل به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شود اما در بایرن هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که تیم آلمانی خواستار تمدید قرارداد او نیست.

خبرهای زیادی درباره بازگشت کوتینیو به لیگ جزیره به گوش می رسد. روزنامه مترو نوشت که کوتینیو دوست دارد به لیورپول برگردد و به همین خاطر شخصا با یورگن کلوپ تماس گرفته تا زمینه این بازگشتش را مهیا کند. کوتینیو برای بازگشت به لیورپول حاضر است که رقم دستمزد خود را هم پایین آورد.

کوتینیو هفته‌ای ۲۵۰ هزار پوند حقوق دریافت می کند اما بارسلونا برای فروش قرضی این بازیکن حاضر است جزئی از دستمزد او را پرداخت کند و خود کوتینیو هم قسمت دیگری از آن را کم می کند تا به لیورپول برگردد.

از نیوکاسل و منچستر سیتی به عنوان دیگر مشتریان کوتینیو سخن به میان آمده است البته اینتر هم یکی دیگر از مشتریان این بازیکن برزیلی است و باید دید که در تابستان چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.