stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 136066
  • 26 خرداد 1399 - 9:52
1

از سرگیری پروازهای بین‌المللی مصر از ماه آینده

از سرگیری پروازهای بین‌المللی مصر از ماه آینده

وزیر حمل‌ونقل هوایی مصر از بازگشایی تمامی فرودگاههای این کشور و از سرگیری پروازهای بین‌المللی از ماه آینده میلادی خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

محمد منار عنبه، وزیر حمل و نقل هوایی در جریان یک کنفرانس خبری در روز یکشنبه اعلام کرد که مصر قصد دارد تمامی فرودگاهها و پروازهای بین المللی خود را از ماه آینده میلادی یعنی اول ژوئیه ۲۰۲۰ بازگشایی کرده و از سر بگیرد.

این کشور نیز همچون بسیاری از کشورهای دیگر همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا از ماه مارس تمامی پروازهای تجاری و مسافربری خود را لغو کرد و تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

خالد العنانی، وزیر گردشگری مصر نیز در جریان این نشست از بازگشایی محدود برخی از اماکن توریستی همچون سواحل و اقامتگاه های تفریحی تنها در سه استان این کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: بازگشایی فرودگاهها و برقراری پروازهای بین‌المللی به گردشگران و توریست‌های خارجی اجازه ورود از اول ماه آینده میلادی را خواهد داد و ما نیز با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سعی داریم علاوه بر به راه انداختن صنعت پردرآمد توریسم، حفظ سلامت جامعه را نیز در نظر بگیریم.

بر اساس گزارش رویترز به نقل از از وزرای گردشگری و حمل و نقل هوایی مصر، آن دسته از مسافرانی که از کشورهای پرخطر با آمار مبتلایان و قربانیان بالا قصد ورود به این کشور را دارند، در مبادی ورودی همچون فرودگاه‌ها از آنها تست کرونا گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.