stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 137185
  • 27 خرداد 1399 - 18:02
3
معاون استاندار کرمانشاه:

مشکلی در تأمین ماسک نداریم

مشکلی در تأمین ماسک نداریم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان این که مشکل واحدهای تولیدی استان برای تولید ماسک برطرف شده است، گفت: اکنون مشکلی برای تامین ماسک موردنیاز بازار نداریم.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، هدایت حاتمی صبح امروز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این واحدهای تولید ماسک استان به دلیل کمبود پارچه با مشکل و کاهش میزان تولید روبرو بودند.

وی با بیان اینکه پارچه مورد نیاز تولید ماسک سه لایه تنها توسط یک شرکت در کشور تولید می‌شود، گفت: براساس مذاکراتی که با وزارت بهداشت داشتیم مشکل تامین پارچه برای واحدهای تولیدی کرمانشاه به زودی برطرف می‌شود و این واحدها می توانند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: اکنون مشکلی برای تامین ماسک مورد مردم در بازار نداریم زیرا براساس دستور وزارت بهداشت ماسک مورد نیاز بازار کرمانشاه از دیگر نقاط کشور تامین می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست عملکرد سیستم درمانی استان برای مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تاکنون عملکرد قابل قبولی برای خدمت به مردم ارائه کرده است.

محمدابراهیم الهی تبار با اشاره به ضرورت برخورد با متخلفان و واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، افزود: حفظ سلامت مردم از اولویت‌ها است از این‌ رو نظارت ها باید با دقت بیشتری انجام شود.

وی عنوان کرد: اکنون در برخی از مطب های پزشکان در منطقه پارکینگ شهرداری شاهد ازدحام مراجعه کنندگان هستیم که باید هرچه زودتر این موضوع برطرف شود.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ساز و کار لازم به منظور کاهش مراجعه مردم به مطب ها و ساماندهی این موضوع توسط نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به زودی طراحی و ارائه شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.