stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 137242
  • 27 خرداد 1399 - 19:21
2
امروز صورت گرفت:

ملاقات عمومی شهردار منطقه‌ دو با شهروندان

ملاقات عمومی شهردار منطقه‌ دو با شهروندان
جلسه ملاقات عمومی شهردار منطقه دو شهرداری کرمانشاه، در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی، با هدف جلب رضایتمندی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری منطقه‌ دو، مهندس عادل سلیمانی شهردار منطقه دو شهرداری با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، دوشنبه‌ها جلسات ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: درب اتاق‌های تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه دو در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوعان باز است و مدیران واحدها ملزم به پاسخگویی و حل مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

سلیمانی ادامه داد: باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار منطقه، جلسه ملاقات مردمی با مردم روزهای دوشنبه در ساعات اداری برگزار می شود.

شهردار منطقه دو تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل، در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است.
 
وی در پایان با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح می شود و تلاش می ‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.