stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 13820
  • 20 آبان 1394 - 18:44
0

افشارزاده: اخراج کرار قطعی است

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که اخراج جاسم کرار هافبک عراقی تیم فوتبال این باشگاه قطعی است.

قلم | qalamna.ir :
بهرام افشارزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با در باره آخرین وضعیت جاسم کرار، گفت: رسانه ها این بازیکن را بی جهت بزرگ کرده اند و زیاد به وی پرداختند. 
 
وی تاکید کرد: جاسم کرار از نظر ما تمام شده است و اخراجش از تیم فوتبال استقلال قطعی است.
سرپرست باشگاه استقلال یاد آور شد که کرار برای دفاع از خود می تواند در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده و پاسخگوی تخلفات خود باشد.
 
جاسم کرار در ابتدای فصل جاری بر سر نگرفتن مطالباتش و زندگی در هتل، تمرینات آبی پوشان را ترک کرد و در نهایت پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد با مسئولان استقلال، ظاهراً مشکل این بازیکن با آبی پوشان حل شد.
 
چند هفته بیشتر از بازگشت آرامش به اردوی آبی پوشان نگذشته بود که کرار باز هم حاشیه ساز و این بار دقیقاً شب قبل از شهرآورد هشتادویکم پایتخت، اردوی استقلال را ترک کرد.
 
کرار علت این اقدام خود را تبعیض باشگاه در پرداخت پاداش به بازیکنان خواند و از اینکه باشگاه به برخی بازیکنان از جمله او پاداش نداده، انتقاد کرد.
 
مسئولان استقلال جلسات متعددی درباره این بازیکن برگزار کردند تا شاید برای اولین و آخرین بار، حاشیه های کرار و استقلال پایان یابد.
 
البته در این میان، مظلومی عنوان کرده که اگر قرار است کرار از استقلال جدا شود باید آبی پوشان بازیکن جدیدی به جای این هافبک عراقی به خدمت بگیرند. 
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.