stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 139113
  • 02 تیر 1399 - 14:34
3

نویل: دخئا بعد از جام جهانی اعتماد به نفس خود را از دست داده است

نویل: دخئا بعد از جام جهانی اعتماد به نفس خود را از دست داده است

مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است داوید دخئا بعد از جام جهانی روسیه اعتماد به نغس خود را از دست داده است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از تایمز، گری نویل ، مدافع پیشین منچستریونایتد، معتقد است که داوید دخئا دروازه بان یونایتد، دیگر یکی از مطمئن ترین دروازه‌بان‌ها نیست. در بازی این هفته لیگ برتر با تاتنهام هاتسپرز دخئا یک اشتباه منجر به گل مرتکب شد و پس از آن کاپیتان سابق منچستریونایتد روی کین، دروازه بان اسپانیایی را مقصر دانست.

گری نویل گفت: او تنها بازیکنی بود که منچستریونایتد در چهار سال گذشته می شد به او اعتماد کرد اما اکنون او مثل قبل نیست. هنگامی که فرم خوب به مدت شش ماه از بین می رود، این یک سیگنال است. وقتی این کار در طول سال ادامه یابد، شما نگران می شوید و اگر بیش از دو سال به طول انجامد، ثابت می‌شود و دیگر آن دروازه‌بان درجه اول، دروازه‌بان تاپ نیست. او اشتباهات بسیاری را انجام می‌دهد که قبلاً هرگز مرتکب آن نشده بود. این فقط می‌تواند  موضوع اعتماد به نفس باشد. دست پا و بدن یکسان هستند، مشکلی در سر وجود دارد.

اتفاقاتی که برای او پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اسپانیا افتاد روی او تأثیر گذاشت. هواداران اسپانیایی حتی وقتی او در مسابقات برای تیم ملی به میدان رفت او را هو کردند. در آن جام جهانی او واقعاً ضعیف بازی کرد و پس از آن به توانایی های خود شک کرده است.

در جام جهانی ۲۰۱۸ که در روسیه برگزار شد تیم ملی اسپانیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد جایی که در ضربات پنالتی مقابل میزبان این مسابقات باخت. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.