stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 139341
  • 03 تیر 1399 - 11:07
2
توسط پلیس صورت گرفت:

از کشف دام سرقتی در اسلام آباد غرب تا کشف کالاهای قاچاق در پاوه و کرمانشاه/ افزایش ۱۵ درصدی کشفیات پلیس

از کشف دام سرقتی در اسلام آباد غرب تا کشف کالاهای قاچاق در پاوه و کرمانشاه/ افزایش ۱۵ درصدی کشفیات پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهر “نودشه” از توابع شهرستان “پاوه” خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی پاوه در خصوص تردد یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در شهر نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات فنی لازم موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن را توقیف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۵۵ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده خودروی وانت و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: آمار کشفیات این حوزه طی ۳ ماه سپری شده از سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.

کشف یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶ هزار و ۲۷۰ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: این تعداد کالا در راستای اجرای سومین طرح مبارزه با پدیده قاچاق و در سطح شهرستان کرمانشاه کشف شد.

وی ادامه داد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم خانگی، پودرهای نیروزا، لوازم جانبی موبایل، انواع ماسک، ذغال و .. به ارزش یک میلیارذد و ۵۰۰ میلیون ریال می شود.

سرهنگ براری در پایان از توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد.

کشف ۴۵ راس دام سرقتی در “اسلام آبادغرب”

فرمانده انتظامی “اسلام‌ آبادغرب” از دستگیری یک سارق حرفه ای احشام در این شهرستان خبر داد که به تنهایی ۴۵ راس دام را به سرقت برده بود.

سرهنگ “محمدرضا یاری” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسلام آبادغرب، پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل سرقت احشام شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۶ فقره سرقت احشام شامل ۴۵ راس دام سبک (گوسفند و بز) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: مالباختگان نیز شناسایی و احشام خود را تحویل گرفتند.

۱۵۷ فقره سرقت در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران ما در نقاط مختلف شهر و شهرهای تابعه ۱۵۷ فقره سرقت طی یک هفته اخیر کشف شده است.

سرهنگ “حسین براری” اظهار داشت: بیشتر سرقت های کشف شده در حوزه خودرو و قطعات و محتویات آن، تجهیزات مخابراتی و معابر و اماکن خصوصی بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا ۱۲۳ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع شده اند.

سرهنگ براری یادآور شد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.