stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 139507
  • 03 تیر 1399 - 15:07
7
توسعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی

توسعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی

توسعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی راهکار‌های توسعه تجهیزات و امکانات این مرکز درمانی را بررسی کرد.
قلم | qalamna.ir :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی به همراه تیم مدیریتی خود، راهکار‌های توسعه تجهیزات و امکانات این مرکز درمانی را بررسی کرد.
دکتر مهرزاد لطفی، در نشست مشترکی با فرزند مرحوم دالکی، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و مسوولان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی، به بررسی راهکار‌های توسعه امکانات این مرکز با هدف بهبود روند ارائه خدمت پرداخت.
دکتر لطفی در این نشست گفت: مردم این منطقه می‌توانند خدمات سلامت را با شرایط استاندارد و در کلینیک‌های این درمانگاه، به بهترین شکل دریافت کنند.
او حمایت از نیکوکاران سلامت را از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواند و تاکید کرد: لازم است به نحوی برنامه ریزی شود که دغدغه‌های نیک اندیشان در امور خیریه برطرف شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توسعه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی این مرکز درمانی در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر لطفی و هیات همراه در این بازدید از بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق پزشک خانواده، کلینیک زخم، اتاق CPCR، سونوگرافی، کلینیک داخلی، چشم و گوش و حلق و بینی بازدید کرد.توسعه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پروین دالکی
  • این درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی که با هدف کاهش بار مراجعه به درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا (ع)، با زیربنای سه هزار و ۴۰۰ مترمربع، در سه طبقه وارد چرخه سلامت فارس شده، هم اکنون با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص غدد، داخلی، گوش و حلق و بینی، چشم، کلیه و نفرولوژی، بینایی سنجی، آسم و آلرژی، خون، زنان و زایمان، زیبایی، طب ورزش، توانبخشی، روانپزشک، گوارش و پزشکان عمومی، پذیرای بیماران است.
هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.