stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 140271
  • 05 تیر 1399 - 14:04
1
کاهش تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق فارس

کاهش تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق فارس

کاهش تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق فارس
مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس گفت: این شرکت توانست با موفقیت کاهش تلفات انرژی خود را سال ۹۸ در مقایسه با سال قبل یک درصد کاهش دهد.
قلم | qalamna.ir :
احمد رضا خسروی به اشاره به دستاورد‌های پویش هر هفته الف _ ب_ ایران افزود:، یکی از مهمترین دستاورد‌های صنعت برق در اجرای پویش هر هفته الف_ب_ایران، کاهش تلفات برق است که این طرح هم راستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده است. تلفات برق در شبکه‌های توزیع استان فارس به رقم ۷.۴۸ درصد رسید که در مقایسه با سال ۹۷، به میزان یک درصد بهبود نشان می‌دهد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس افزود: این طرح‌ها با اقدامات موثر در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق، مقابله مستمر با استفاده غیر مجاز برق و تلاش کارکنان این شرکت در سرتاسر استان فارس انجام شده است.
  • وی از مهم‌ترین دستاورد‌های حاصل از عملکرد در این حوزه را کاهش اوج بار۶۶۴ مگاواتی تابستان پارسال نام برد و افزود: در این عرصه می‌توان به صرفه جویی ارزی ۷۲۰ میلیون دلار، صرفه جویی انرژی به میزان ۱۸۴ میلیون کیلووات ساعت و جلوگیری از انتشار بیش از ۲۲۰ هزار تن گاز‌های آلاینده به محیط زیست اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس در ادامه گفت: این شرکت پارسال با مجموع عملکرد ۶۶۴ مگاواتی معادل یک نیروگاه مجازی ۹۰۰ مگاواتی به میزان ۳۶ درصد از عملکرد شرکت‌های توزیع و حدود ۲۰درصد از کل کشور را بر عهده داشت.
خسروی افزود: این نتایج در قالب اخذ تفاهم نامه با ۲۷ هزار مشترک به دست آمد که برای اولین بار در سال جاری تفاهم نامه‌ها به صورت الکترونیکی و درقالب یک اپلیکیشن بومی شرکت انجام شد.
هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.