stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 141631
  • 09 تیر 1399 - 17:29
3
در بازدید نماینده مجلس از منطقه سرفیروزآباد، مدیرعامل آبفا وعده داد:

مشکلات آب منطقه سرفیروزآباد ظرف ٢ هفته آینده حل خواهد شد

مشکلات آب منطقه سرفیروزآباد ظرف ٢ هفته آینده حل خواهد شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از حل مشکلات آب در منطقه سرفیروزآباد ظرف ٢ هفته آینده خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از روستاهای منطقه سرفیروز آباد و در پاسخ به انتقادات محمد رشیدی درخصوص وضعیت آب این منطقه اظهار داشت: این مجتمع که تعداد ۵۴ روستا است در بحث آب شرب مشکلاتی را دارند، از نظر تأمین آب برای این منطقه مشکلی نداریم اما مشکل اصلی استفاده بی رویه و برداشت‌های غیر مجاز آب از طرف روستاهای بالادست است.

وی افزود: به دلیل نبود کنتور در این روستاها برداشت‌های غیر مجاز از آب شرب جهت آبیاری باغات و مزارع می‌شود و متأسفانه مردم جهت آبرسانی به دیگر روستاها همکاری نمی‌کنند.

کاکاوند تصریح کرد: نوسانات برق این منطقه از دیگر عوامل و مشکلات جهت آبرسانی است که با توجه به اینکه ۴ مرحله پمپاژ گردش آب از آخرین روستا داریم، متأسفانه با هر قطعی برق چند روزی طول می‌کشد که این ارتباط آب دوباره برقرار شود.

مدیرعامل شرکت آبفا بیان کرد: امروز طی تصمیماتی که گرفته شد قرار است بخشدار منطقه و نیروی انتظامی به یاری نیروهای ما بیایند و از روستای اول شروع به کنتور گذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما این قول را می‌دهیم در صورت تحقق این همکاری‌ها ظرف مدت ۲ هفته مشکل آب این مجتمع که شامل ۵۴ روستا است مرتفع شود.

محمد رشیدی در این بازدید ضمن انتقاد از نبود آب در این منطقه و پیرو وعده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مبنی بر حل مشکلات ظرف ٢ هفته آینده گفت: بنده ٢ هفته دیگر بحث تأمین آب شرب مردم منطقه سرفیروزآباد را رصد می‌کنم و امیدوارم این وعده تحقیق یابد که درصورت حل نشدن مشکلات، صدرصد از ابزارهای قانونی موجود استفاده خواهم کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.