stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 141688
  • 09 تیر 1399 - 23:26
2
نماینده مردم کرمانشاه:

مشکلات منطقه سرفیروزآباد باید هرچه سریعتر حل شود

مشکلات منطقه سرفیروزآباد باید هرچه سریعتر حل شود
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کم کاری مسؤلین در حل مشکلات مناطق محروم گفت: مشکلات منطقه سرفیروزآباد هرچه سریع‌تر باید حل شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، پیروی صحبت های دکتر محمد رشیدی در جلسه شورای اداری استان با موضوع مشکلات منطقه سرفیروزآباد، صبح امروز ایشان باهمراهی فرماندار کرمانشاه، مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعاملاآب منطقه ای، بخشدار و دیگر مسئولین از روستاهای پشتاله، انارک، گلیل، دره دوزخ، دیون و… جهت بررسی مشکلات این بخش محروم بازدید کردند.

در این برنامه یکروزه، محمد رشیدی ضمن دیدار چهره به چهره و گفت و گو با مردم این منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات آنان که بیشتر در بحث، آب، برق، گاز و جاده بود قرار گرفت و به مسؤلین مربوطه جهت حل این مشکلات تذکرات لازم را ارائه کرد.

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از مشکلات منطقه سرفیروزآباد اظهار داشت: متأسفانه در روستاها مشکلات زیادی وجود دارد که نشان از بی‌توجهی مسؤلین امر است.

وی افزود: مردم روستاها بخصوص منطقه سرفیروزآباد مردمی خونگرم و تلاشگر هستند که هیچ خواسته ای جز تأمین آب، برق، گاز و جاده ندارند و زندگی خود را از راه حلال کشاورزی و دامپروری تأمین می‌کنند.

رشیدی بیان کرد: بنده صدرصد مشکلات این منطقه را به وزرای مربوطه منتقل و از آنان خواهم پرسید که آیا حاضر هستید که در چنین وضعیتی و بدون امکانات زندگی کنید.

در این بازدید، مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق وعده دادند که در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود در این روستاها را حل کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.