stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 142966
  • 14 تیر 1399 - 10:25
3

ترامپ: در مدارس آمریکا به بچه‌ها نفرت از کشورشان آموزش داده می‌شود

ترامپ: در مدارس آمریکا به بچه‌ها نفرت از کشورشان آموزش داده می‌شود

دونالد ترامپ در یک سخنرانی در ضمن صحبت درخصوص اعتراضات سراسری اخیر در آمریکا علیه بی عدالتی و نژادپرستی عنوان کرد که در مدارس این کشور به کودکان یاد می‌دهند که از کشورشان متنفر باشند!

قلم | qalamna.ir :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی که در محل کوه “راشمور” ایراد کرد، خاطرنشان کرد: ملت ما در حال مشاهده یک کمپین بیرحمانه پاکسازی تاریخ کشور ما، بدنام کردن قهرمانان ما، حذف ارزشهای ما و القا کردن به کودکان ما است.

ترامپ در ادامه به کسانی که مجسمه‌های رهبران نژادپرست تاریخ آمریکا را سرنگون می‌کنند، اشاره کرد. او عنوان کرد: این هرج و مرج پرخشونتی که ما در شهرها و خیابانهای کشورمان دیده‌ایم به دست لیبرال دموکراتها در تمامی موارد اداره شده و نتیجه قابل پیش بینی سالها القائات افراطی و مغرض بودن در تحصیل، خبرنگاری و دیگر نهادهای فرهنگی ما است. بر خلاف تمامی قوانین جامعه و طبیعت، به کودکان ما در مدارس آموزش داده می‌شود تا از کشورشان متنفر باشند و باور کنند زنان و مردانی که آن را ساختند قهرمان نیستند، بلکه شرور هستند. دیدگاه رادیکال به تاریخ کشور ما بر مبنای شبکه‌ای از دروغها است.

این اظهار نظر ترامپ در حالی مطرح شد که او در سخنرانی خود عمدتا متمرکز بر محکوم کردن معترضانی که دست به سرنگون کردن مجسمه‌های چهره‌های نژادپرست تاریخ آمریکا زدند و همین طور متمرکز بر تحسین از بنیانگذاران آمریکا به ویژه رهبرانی که چهره آنها در کوه راشمور حکاکی شده، بود.

بعد از قتل جورج فلوید سیاهپوست به دست پلیس آمریکا موجی از اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و بی عدالتی در این کشور به راه افتاد. در پی این اعتراضات موجی از مطالبه اصلاحات از جمله در پلیس آمریکا بالا گرفت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.