stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 144770
  • 19 تیر 1399 - 1:46
1
تعامل مشترک مجامع خیریه فارس در قالب مجمع عالی خیرین استان فارس

تعامل مشترک مجامع خیریه فارس در قالب مجمع عالی خیرین استان فارس

تعامل مشترک مجامع خیریه فارس در قالب مجمع عالی خیرین استان فارس
شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس با برگزاری انتخابات با حضور نمایندگان ۱۱ خیریه بزرگ در شیراز و مسئولان استانداری فارس انسجام بیشتری یافت.
قلم | qalamna.ir :
کیوان نیازی اردکانی مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در جمع خیریه‌های عضو شبکه مجمع خیرین استان فارس گفت: فعالیت‌های هماهنگ خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس راهگشای بسیاری از مسائلی است که در چهارچوب نظام اداری تعریف نشده است که نمونه بارز این فعالیت‌های تاثیرگذار توسط شبکه مجمع خیرین در مواقع بروز بحرا نها، نظیر واقعه سیل شیراز و مبارزه با ویروس کرونا کاملا مشهود بوده است.
وی افزود: این هماهنگی نظام‌مند به وجود آمده در بین خیریه‌ها در قالب شبکه مجمع خیرین استان فارس، یک تشکل قوی است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.
وی خاطرنشان کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس همراهی و همکاری لازم را با این جریان مثبت در برنامه کار خود قرار خواهد داد.
دکتر محمدهادی ایمانیه رییس هیات مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس گفت: با همبستگی ایجاد شده خیریه‌ها در سایه مشاوره، همفکری و همدلی خیرخواهانه می‌توانند وظایف انسانی و آرمانی خود را در راه رفاه، سلامت، فرهنگ و دانش جامعه با بهترین شیوه ممکن به انجام رسانند و موانعی را که ممکن است در راه پیشبرد این مقاصد ارزشمند وجود داشته باشد، به اتفاق از پیش رو بردارند.
دکتر رامجردی دبیر هیات امنا‌ی شبکه مجمع خیرین استان فارس، با نگاهی بر عملکرد موفق و به موقع این شبکه در مبارزه با ویروس کرونا گفت: در مواقع بروز بحران، با توجه به اینکه روند عملکردی این شبکه بر مبنای همدلی و همکاری است و نیاز به عبور از چرخه سلسله مراتب اداری ندارد، بخصوص در مواقع بروز بحران و حوادث می‌تواند عملکردی تاثیرگذار به ویژه در مدیریت اولیه بحران‌ها داشته باشد علاوه بر اینکه، با اتحاد خیریه‌ها در قالب این شبکه از موازی کاری نیز جلوگیری و در به ثمر نشستن نیات خیرین بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه انتخابات شبکه مجمع عالی خیرین استان فارس برگزار و آیت الله سید علی اصغر دستغیب به عنوان رییس هیات امنا، دکتر محمود تابنده به عنوان نایب رییس هیات امنا، دکتر علی اکبر رامجردی به عنوان دبیر هیات امنا، دکتر محمد هادی ایمانیه به عنوان رییس هیات مدیره، عبدالعلی شمس به عنوان نایب رییس هیات مدیره و سیروس پاک فطرت به عنوان مدیر عامل برگزیده شدند.
هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.