stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 147198
  • 26 تیر 1399 - 13:42
0
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس: آموزش کشاورزان، اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای

آموزش کشاورزان، اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای

آموزش کشاورزان، اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای
یکی از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مهارت کشاورزان با رویکرد حداقل سازی و بهینه سازی مصرف نهاده‌ها به خصوص منابع آبی است.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: یکی از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مهارتی کشاورزان با رویکرد حداقل سازی و بهینه سازی مصرف نهاده‌ها به خصوص منابع آبی است.
حشمت کوشکی در نشست تشریح تفاهم نامه آموزش مهارتی کشاورزی ابراز کرد: آموزش بهره برداران بخش کشاورزی یکی از قسمت‌های سند توسعه مهارتی استان فارس است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی بهره برداران کشاورزی از اهداف اصلی که در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است، افزود: بدون شک جهش تولید در کشاورزی بدون توجه به آموزش‌های مهارتی ما را با مشکل مواجه می‌سازد.
کوشکی ابراز کرد:توسعه گیاهان دارویی، کشت گلخانه‌ای، آبخیزداری، کاهش ضایعات محصولات باغی و مقایسه آن با سند توسعه مهارتی استان فارس؛ ضرورت اجرای “تفاهم نامه آموزش مهارتی کشاورزی” مشخص می‌شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس به همکاری ۵ دستگاه امضاکننده تفاهم نامه در سنوات گذشته نیز اشاره کرد و تصریح کرد: عقد تفاهم نامه جدید با هدف ایجاد جهش در آموزش‌های مهارتی است.
به منظور توانمندسازی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی و همکاری علمی، مهارتی و یکپارچه‌سازی در امر سیاست‌گذاری تفاهم‌نامه مشترکی بین سازمان جهادکشاورزی، سازمان تعاون روستایی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس منعقد و در نشستی با حضور همه مسئولین ذی ربط ستادی و حضور ویدئو کنفرانسی مسئولین شهرستانی مفاد این تفاهم نامه تشریح شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.