stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 10 October , 2024
  • کد خبر : 147220
  • 26 تیر 1399 - 13:50
3
پس از دو هفته محدودیت فعالیت دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

فعالیت دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

فعالیت دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز
شهردار شیرازگفت: فعالیت مجدد ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شهروندان پس از پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای آغاز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

شهردار شیرازگفت:فعالیت مجدد ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این کلانشهر مشروط به جدیت شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پس از پایان محدودیت‌های دو هفته‌ای آغاز می‌شود.
حیدر اسکندرپور بیان کرد: کنترل حمل و نقل عمومی با توجه به مصلحت عمومی و با هدف حفظ سلامت مردم انجام شد، اما شهرداری به مشکلات و سختی‌هایی که تعطیلی مترو و اتوبوس در زندگی روزمره ایجاد کرده، واقف است.
او افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، شهرداری شیراز ناچار است همچون سایر کلانشهر‌ها اقدام به بازگشایی حمل و نقل عمومی کند.
شهردار شیراز با اشاره به سهم درخور توجه حمل و نقل عمومی در شیوع کرونا، تاکید کرد: اگر مردم از ما می‌خواهند حمل و نقل عمومی فعال شود باید برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.
اسکندرپور بیان کرد: با پایان یافتن محدودیت‌های دو هفته‌ای، حمل و نقل عمومی فعال خواهد شد و از ورود مسافر بدون ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.
ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز، یکبار در اسفندماه سال گذشته و ابتدای شیوع کروناویروس و یکبار از ۱۵ تیرماه و با افزایش موارد ابتلا در شیراز، با تصمیم ستاد مدیریت کروناویروس، تعطیل شد و قرار است در پایان هفته دوم اعمال محدودیت‌ها بازگشایی شود.
بازگشایی مترو و خطوط اتوبوس درونشهری، مشروط به رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم بوده و استفاده از ماسک برای کارکنان این ناوگان و شهروندان استفاده کننده، الزامی است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.