stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 147770
  • 28 تیر 1399 - 14:32
1
حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس در فارس

حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس در فارس

حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس در فارس
مدیرگروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند در استان فارس حمایت می شود.
قلم | qalamna.ir :
مدیرگروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: به منظور نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی ارزش‌های راستین دفاع مقدس از تولید فیلم‌های کوتاه و مستند حمایت می شود. 
روح‌الله رنجبری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیر به نشانی Cinemaei.fars@farhangmail.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۲۶۸۱ تماس بگیرند.
 
وی ادامه داد: رویکرد و شاخص گزینش فیلم‌نامه‌های مستند ، ایجاد و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه و پرهیز از ترویج ناامیدی و یأس، افزایش اعتماد عمومی و توجه به همبستگی، تقویت عزت‌مندی، قدرت ملی و امید به آینده با توجه به پیشرفت‌های علمی، توجه به ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی در جهت تقویت خودباوری با توجه به نهاد خانواده و دارا بودن نگاه منتقدانه و منصفانه است.
 
مدیرگروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: افزون بر آثار دفاع مقدس، این اداره‌کل از استعداد‌های جوان، فیلم‌سازی مستند، داستانی و فیلم‌نامه‌نویسی فارس با رویکرد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای برای ساخت و تولید دعوت به همکاری می‌کند.
رنجبری تأکید کرد: دفاع مقدس، پایان ندارد . همچون این روز‌ها که مدافعان سلامت در نبردگاه خود، به دفاع از تندرستی و سلامتی همه مردم برخاسته‌اند.
وی یادآور شد: سینماگران و تولیدکنندگان سینمایی کشورمان، به ویژه در فیلم کوتاه، تولیدات هنری و سینمایی بسیاری را در راستای مبارزه و پیشگیری از گسترش بیماری کرونا تولید کرده اند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.