stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 148196
  • 29 تیر 1399 - 13:31
1
توسط شهرداری لزوم اجرای سامانه های هوشمند اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز

لزوم اجرای سامانه های هوشمند اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز

لزوم اجرای سامانه های هوشمند اتوبوسرانی و تاکسیرانی شیراز
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، گفت:شهرداری مکلف است فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید سامانه هوشمند اتوبوس رانی و تاکسی رانی را براساس نیاز شهری تنظیم کند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، گفت:شهرداری مکلف است فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را براساس نیاز شهری تنظیم کند.
لیلا دودمان با اشاره به سی و پنجمین جلسه کمیسیون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، نواب قائدی را به عنوان عضو پیگیر در امور مربوط به راهداری و (BMS) از سوی کمیسیون معرفی کرد.
وی با اشاره به ارائه گزارش پیشرفت طرح‌های سامانه هوشمند اتوبوسرانی (BMS) و سامانه هوشمند تاکسیرانی (TMS) و تردد سامانه زمانی و مکانی، گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری باید هر دوهفته یک بار گزارش این موضوع را به کمیسیون ارائه کند.
وی با تاکید بر گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت طرح فیبر نوری از انجام مرمت مسیر‌های تکلیف شده در جلسه پیشین این کمیسیون از سوی پیمانکار خبر داد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیرازگفت: در این جلسه سازمان فاوا مکلف شد گزارش مقدماتی تهیه دستورالعمل انتشار داده باز شهری را در جلسه فوق العاده کمیسیون ارائه دهد.
گفتنی است بررسی گزارش دستورالعمل حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی و استارتاپ‌ها با تعیین تکلیف سازمان فاوا شهرداری شیراز با هدف تهیه دستورالعمل حمایت از کسب و کار‌ها ظرف دو هفته آینده و ارائه به کمیسیون همراه بود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.