stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 148529
  • 30 تیر 1399 - 12:50
1

پلیس و دانشگاه آزاد کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند/ سردار جاویدان: امنیت پیش زمینه توسعه و اقتدار هر کشور است

پلیس و دانشگاه آزاد کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند/ سردار جاویدان: امنیت پیش زمینه توسعه و اقتدار هر کشور است
با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری بین این دو سازمان به امضاء رسید.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، این تفاهم نامه روز گذشته به امضای سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان و دکتر فرهاد گل محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه رسید.

این تفاهم نامه که در ۶ ماده و ۱۳ بند و ۳ تبصره به امضای طرفین رسید به مدت ۲ سال و تا تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ اعتبار دارد.

همکاری های مشترک در کلیه زمینه های علمی و تحقیقاتی کاربردی بین دانشگاه آزاد اسلامی و پلیس کرمانشاه با درنظر گرفتن همه امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه اعلام شده است.

برگزاری اتاق فکر، میزگردهای علمی، سخنرانی، همایش و کارگاه های آموزشی مشترک، طراحی و اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی مشترک، فراهم کردن امکان استفاده از کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و تجهیزات برای پژوهشگران ۲ طرف و همکاری در زمینه انتخاب موضوعات پایان نامه تحصیلات تکمیلی از جمله وظایف مشترک پلیس و دانشگاه آزاد در این تفاهم نامه است.

همچنین به موجب این تفاهم نامه همکاری، دانشگاه آزاد اسلامی موظف به انجام طرح های پژوهشی مشترک توسط اعضای هیات علمی خود و انجام پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز پلیس توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی شد.

پلیس نیز متعهد شد حمایت های مالی و معنوی لازم را از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در موضوعات مورد نیاز پلیس به عمل آورده و زمینه مناسب برای دسترسی به منابع، جامعه آماری و اطلاعات غیرطبقه بندی شده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد فراهم کند.

امنیت پیش زمینه توسعه و اقتدار هر کشور است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری، امنیت را پیش زمینه توسعه و اقتدار هر کشور خواند و گفت: پلیس با همه توان برای فراهم کردن این زیرساخت حیاتی و به دشمنان اجازه نخواهد داد کوچکترین خللی در آن ایجاد کنند.

سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد: امروز امنیت اجتماعی به یکی از دغدغه های مهم بشری تبدیل شده است به گونه ای که وجود آن می تواند زمینه آرامش فکری و روانی افراد را فراهم کند و نبود آن هم بستری خواهد شد برای احساس ناامنی، استرس و دلهره که متعاقب آن باید منتظر کاهش ضریب شادابی اجتماع باشیم.

وی همچنین با اشاره به اقدامات علمی پلیس بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که مأموریت خطیرآن بر قراری نظم و امنیت است حرکت بر مبنای علم را سرلوحه خود قرار داده و با بهر ه گیری از سرمایه های انسانی با ویژگی های پویا، یادگیرنده و بهره مندی از دانش و فناور ی های روز آمد در ایجاد محیطی امن و توأم با آسایش عمومی تلاش می کند.

سردار جاویدان در پایان تصریح کرد: امید است با افزایش تعامل میان پلیس و مراکز علمی و تحقیقاتی مانند دانشگاه آزاد که نخبگان علمی خوبی در اختیار دارد شاهد ارتقاء امنیت و بهبود وضعیت باشیم.

آمادگی دانشگاه آزاد برای تعامل با پلیس

در این دیدار فرهاد گل محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تقدیر از زحمات ماموران انتظامی و ابراز رضایت از امنیت موجود، از آمادگی این دانشگاه برای همکاری گسترده با پلیس خبر داد.

وی یادآوری کرد: واقعیت های امروزه جامعه، ضرورت بررسی علمی و ریشه یابی آسیب های اجتماعی توسط اساتید دانشگاهی و نخبگان علمی را نشان می دهد.

گل محمدی تصریح کرد: این ضرورت باعث شده تا دانشگاه به رسالت خود مبنی بر بررسی علمی آسیب های اجتماعی اقدام و آماده هرگونه تعامل با پلیس باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.