stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 148666
  • 30 تیر 1399 - 16:36
2
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی/جرائم خشن در کرمانشاه حداقلی است

برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی/جرائم خشن در کرمانشاه حداقلی است
فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس برای تامین امنیت مردم و ایجاد فضائی امیدوارکننده در جامعه با کسی تعارف ندارد و قاطعانه به مقابله با افراد و گروه هایی می پردازد که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم افتتاحیه ساختمان کلانتری ۱۲ اسلام آبادغرب که فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند، اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار می تواند جامعه ای را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، بیان داشت: در این راستا مأموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: همواره افرادی بوده اند که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه به منظور رسیدن به اهدافشان بوده اند اما سد پلیس مستحکمتر از آن است که این عده بتوانند خلیل در تامین نظم و امنیت ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به تلاش های پلیس کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت افزود: در راستای همین تلاش ها بوده که امروز شاهد وقوع جرائم خشن حداقلی در استان و امنیت موجود با توجه به مرزی بودن قابل قبول است.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده های قاچاق و احتکار کالا، برخورد با پدیده سرقت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان، محتکران و سارقان از جمله مهمترین برنامه های پلیس در سال جاری است که خوشبختانه نتایج خوبی نیز مانند افزایش ۲۵ درصدی کشفیات قاچاق و کاهش سرقت های مهم و خشن نیز حاصل شده است.

سردار جاویدان در پایان از تلاش های پلیس اسلام ابادغرب نیز قدردانی و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی استان با ماموران انتظامی شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.