stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 149024
  • 31 تیر 1399 - 15:55
1
در روزهای کرونایی تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته دفاع مقدس

تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته دفاع مقدس

تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته دفاع مقدس
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد پارسال در هفته دفاع مقدس از حبس رهایی یافتند گفت: این طرح امسال با قوت بیشتری پیگیری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام علی صفری گرایی، در نخستین نشست کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس برگزار شد، گفت: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی و پیامد کرونا، میزان بدهکاری و جرایم غیرعمد افزایش یافته است به همین سبب اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مرحله پنجم کمک‌های مومنانه را در ایام دهه ولایت و مرحله ششم را در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد کرد و رسیدگی به زندانیان جرایم عمد را نیز در دستور کار دارد.
وی، با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس باید بیشتر در فضای مجازی ارائه شود، بیان کرد: ضرورت یادکرد از دستاورد‌ها برای مردم اهمیت بسیار دارد، افزون بر این نباید معرفی شهدای دفاع مقدس را نیز فراموش کرد.
از عید قربان تا عید غدیرخم (دهم تا هجدهم ذی‌الحجه) به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده است. امسال این دهه از دهم مرداد ۹۹ آغاز می‌شود و تا هجدهم همین ماه ادامه دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه‌های مجازی باید بر اساس اولویت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شکل گیرد، اظهار داشت: توجه به تاثیر دفاع مقدس، به بیداری اسلامی با تاکید بر نقش سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد انجامید.
حجت‌الاسلام حسین امیدی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و خانواده‌ها در گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در این دوران، نباید از خانواده شهدا و پیشکسوتان جنگ و جبهه برای معرفی دفاع مقدس غافل شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس، شعار سال ۹۹ هفته دفاع مقدس را “ما قوی هستیم” عنوان کرد و افزود: این شعار که از سوم خردادماه سال جاری مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح شده است، تا پایان سال ۹۹ مرجع خواهد بود چراکه پیام‌آور این سخن است که باید افتخارات شهدا برای نسل جدید تبیین شود.

برپایی سه هزار برنامه با موضوع دفاع مقدس در مساجد فارس

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در این جلسه، با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: مسجد پایگاهی اجتماعی است که باید توانمندی آن برای جامعه تبیین شود.
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی افزود: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال، سه هزار برنامه در مساجد این استان برگزار می‌شود و چنانچه هر پایگاه محله یک برنامه اجرا کند، تعداد این برنامه‌ها به چهار هزار خواهد رسید.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.