stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 149121
  • 31 تیر 1399 - 20:01
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی:

در یک جنگ تمام عیار هستیم/ بیانیه گام دوم انقلاب باید به اطلاع مردم برسد/ اصحاب رسانه عملکرد تبلیغات اسلامی را نقد کنند

در یک جنگ تمام عیار هستیم/ بیانیه گام دوم انقلاب باید به اطلاع مردم برسد/ اصحاب رسانه عملکرد تبلیغات اسلامی را نقد کنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در یک جنگ تمام عیار در مقابل دشمنان است گفت: بیانه گام دوم انقلاب باید توسط اصحاب رسانه به اطلاع مردم برسد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی صبح امروز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری از سوی رسانه ها به منظور اطلاع یافتن مردم از مفاد آن دارد.

وی افزود: گام دوم انقلاب در یک کلام اعتماد به جوانان است و رسانه ها باید در حوزه تبلیغ و تبیین این موضوع باید ورود کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا اقدام به تشکیل گروه های اندیشه ورز از میان اقشار مختلف جامعه کرده است، گفت: تاکنون هفت جلسه با گروه های اندیشه ورز استان تشکیل شده و امروز نیز از اصحاب رسانه برای تشکیل گروه اندیشه ورزی رسانه ها و فضای مجازی دعوت کرده ایم.

احمدی ضمن دعوت از همه رسانه های استان جهت حضور در این گروه هم اندیشی بیان کرد: برای تبلیغ و تبیین گام دوم انقلاب نیاز به کار گسترده رسانه ای و اطلاع رسانی داریم.

در یک جنگ تمام عیار هستیم

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد تصریح کرد: در این جنگ نابرابر استکبار جهانی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و با ملت ایران دشمنی می کند.

این مسؤل حوزه فرهنگی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مدت اخیر سیلی های محکمی به استکبار زده است افزود: استکبار از این سیلی خوردن ها بسیار عصبانی و ناراحت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ملت ایران از وضعیت کاپیتولاسیون به شرایطی رسیده است که امثال شهید تهرانی مقدم و شهید سلیمانی را تربیت می کند، حضور سردار شهید سلیمانی برای دشمنان آنقدر سنگین بود که اقدام به شهید کردن ایشان کردند.

احمدی به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در جنگ نرم اشاره و خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب هرجایی که نظام و انقلاب و رهبری نیاز داشته باشد ورود می کند و در جنگ نرم نیز معتقد به کار رسانه ای و تبلیغی هستیم.

وی در ادامه با اشاره تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم از سوی رسانه های دشمن گفت: اکنون رسانه های ما باید برعکس این موضوع یعنی امیدواری به آینده را در میان جامعه ترویج کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه در گذشته سازمان تبلیغات اسلامی سه پایگاه اجتماعی در سه نقطه شهر کرمانشاه داشت بیان کرد: اکنون تعداد این پایگاه ها را به ۲۰ مورد افزایش داده ایم که بیشتر آنها در نقاط حواشی شهر کرمانشاه هستند.

احمدی از رسانه ها خواست عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مورد نقد و بررسی قرار دهند چرا که ما به نقد اعتقاد داریم و آن را در راستای اصلاح امور می پسندیم.

در این جلسه مقرر شد که جلسات گروه اندیشه ورز رسانه ها و فضای مجازی به صورت مستمر در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.