stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 149778
  • 02 مرداد 1399 - 15:50
1
یادداشت:

نگاه علمی، یکی از راهبرد های مهم در بهبود وضعیت اقتصادی کشور است

نگاه علمی، یکی از راهبرد های مهم در بهبود وضعیت اقتصادی کشور است
یک فعال اقتصادی نوشت: یکی از راهبردهای مهم در تغییر وضعیت اقتصادی کشور، نگاه علمی است.
قلم | qalamna.ir :

محمد جواد بیگمرادی از فعالان اقتصادی استان کرمانشاه طی یادداشتی که جهت انتشار در اختیار قلم قرار گرفته است نوشت: از موضوعات مهم قابل فهم از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترسیم منشور رفع مشکلات کشور است

مهمترین موضوع در این منشور همکاری قوای سه گانه کشور، فارغ از پرداختن به حواشی، برای حل مشکلات مردم بود.

از دیگر عناصر نقشه راه آینده کشور همدلی و هماهنگی مسؤلین برای حل معضلات معیشتی مردم است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مجلس یازدهم، مظهر امید و انتظار مردم است، لذا از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم انتظار میرود با حضور بی وقفه در میان ملت، و افزایش تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و خلاق دارای روحیه خود اتکایی، به احقاق حقوق ملت بپردازند.

در همین راستا یکی از راهبردهای مهم در تغییر وضعیت اقتصادی کشور می‌تواند نگاه علمی برای بهبود شرایط کسب و کارهای دانش بنیان، تقویت زیر ساخت ها و خدمات در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد، اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مردم پایه است و نیاز به سرمایه های گزاف ندارد، اندیشه و تفکر و نیروی انسانی متبحر پیش درآمد آنست که بحمدالله، در این زمینه ها کشور ثروتمند است.

تحریمهای ظالمانه، بیماری کووید ١٩، و دیگر مولفه های مختلف، مشکلات اقتصادی را متورم تر و ملموس تر از گذشته نموده، لذا امروز نیازمند حضور و حرکت جهادی هستیم تا بتوانیم مردم عزیز را عزتمند تر از گذشته ببینیم.

نباید فراموش کرد که مردم ولی نعمتان صاحبان کرسی های قدرت هستند، مراقبت لازم است تا این موقعیت و فرصت، افتخار خدمت را حاصل کند.

اگر خدمتگزاری بی منت باشد و در جهت حفظ منافع ملت، بی شک مردمی که هرگاه کشور مورد عارضه ای بوده وارد عرصه شدند، قدردان ترینند.

نمایندگان محترم مجلس در دیدار با مقام معظم رهبری هم تعریف شنیدند و هم تذکر…

امید که تعاریف موجب پیشرفت بیش از پیش و تذکرها منجر به اصلاح گردد که قطعا حصول نتیجه مطلوب را برای همگان به ارمغان خواهد آورد.

خلوص نیت و برای مردم کار کردن که مورد تاکید رهبری انقلاب بود، بی شک معامله ای است با خدا که عزت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.