stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 150332
  • 04 مرداد 1399 - 16:28
2
آیت الله علما:

در عملیات مرصاد، مرکزیت نفاق نابود شد/ مقدرات جنگ در نماز جمعه ها تعیین می‌شد

در عملیات مرصاد، مرکزیت نفاق نابود شد/ مقدرات جنگ در نماز جمعه ها تعیین می‌شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مقدرات جنگ در نماز جمعه تعیین می‌شد گفت: مردم در عملیات مرصاد، مرکزیت نفاق را نابود کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در گردهمایی پیش از ظهر امروز ائمه جمعه شیعه و سنی استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل اطلاعات، نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم که به مناسبت ۵ مرداد سالگرد اولین اقامه نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب و همچنین سالروز عملیات مرصاد، در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، بر اهمیت نماز جمعه به عنوان روح فرهنگی جامعه تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب که با حکم امام راحل توسط مرحوم آیت الله طالقانی صورت گرفت نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران شد، زیرا بعدها و خصوصاً در دفاع مقدس مقدرات جنگ در همین نماز جمعه ها تعیین می شد.

آیت الله علما با اشار به مناسبت دیگر ۵ مرداد که عملیات مرصاد می باشد گفت: در عملیات مرصاد، ملت و قوای نظامی و انتظامی مرکزیت نفاق را نابود کردند و تفکر پوچ آن ها برای مردم ایران برملا شد.

گفتنی است پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم، مدیرکل اطلاعات استان کرمانشاه و الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استان به ترتیب سخنانی ارائه نمودند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.