stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 151063
  • 06 مرداد 1399 - 15:01
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل عمومی تسهیلات ارائه می‌شود

به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل عمومی تسهیلات ارائه می‌شود
کرمانشاه/ قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تخصیص وام ۶ و ۱۳ میلیونی به آسیب دیدگان از کرونا در بخش حمل و نقل استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا تا به امروز شاغلین بخش حمل و نقل اعم از رانندگان بخش مسافری و همچنین شرکت های فعال حمل و نقل بیشترین آسیب را به خود دیده اند اظهار داشت: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات آغاز شده و رانندگانی که ثبت نام نکرده اند تا پنجم مرداد ماه فرصت داشته اند.

وی افزود: این تسهیلات شامل رانندگانی می شود که دارای کارت هوشمند فعال بوده، بیمه بهمن ماه خود را واریز کرده و همچنین استراحت پزشکی در بهمن ماه نداشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه داشتن مدرک شغلی راننده اعم از گواهینامه، کارت هوشمند معتبر، کارت ملی و شناسنامه را از الزامات ثبت نام در این طرح عنوان کرد و گفت: رانندگان می توانند با مراجعه به سایت کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام خود را انجام داده و در صورت تایید، بانک مورد نظر را نیز انتخاب کنند.

کرمی خاطر نشان کرد: درخواست رانندگان فاقد مشکل به سایت بانک عامل ارجاع داده می شود و جهت دریافت تسهیلات به شعبات مورد نظر معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه رانندگان برای دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ ضامنی نداشته و فقط ارائه چک راننده یا سفته کافی است ادامه داد: این وام با سود بانکی ۱۲درصد، با اقساط ۲۴ ماهه و با ۴ ماه دوره تنفس به رانندگان بخش مسافری ارائه می شود.

مدیرکل راهداری همچنین از اعطای تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی به شرکت های حمل و نقل مسافری و مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: هریک از شرکت ها و یا مجتمع هایی که در این مدت کسب و کارشان مختل شده اما کارگر فعال دارند و بیکار نشده اند می توانند با ثبت نام در سایت مذکور با همان شرایط اشاره شده نسبت به اخذ وام خود اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.