stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
  • کد خبر : 1515
  • 16 شهریور 1394 - 11:59
5

تولید خودروهای بی‌کیفیت خیانت است

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید خودروهای بی‌کیفیت عامل اصلی حوادث جاده‌ای است، گفت: کسانی که خودروهای بی‌کیفیت را روانه بازار مصرف کرده و با جان مردم بازی می‌کنند خیانت کار هستند.

قلم | qalamna.ir :
محمد فیروزی دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگویی در نطنز اظهار کرد: متأسفانه این روزها در مورد بحث خودرو مطالبی مطرح می‌شود که اصلاً شایسته ملت انقلابی و بزرگوار ایران نیست.  مردم ایران دوستدار نظام و انقلابشان هستند و ربط دادن نخریدن خودرو به انقلاب هیچ توجیه منطقی و عقلی ندارد.
 خیانت را کسانی می‌کنند که خودرو بی‌کیفیت را روانه بازار مصرف کرده و با جان مردم بازی می‌کنند نه کسانی که به گرانی و کیفیت خودرو اعتراض می‌کنند.سالانه در کشور ۲۰ هزار نفر بر اثر حوادث جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهند که بیشتر این آمار مربوط به بی‌کیفیتی خودروهاست. ما در صنعت خودرو در این چند ساله هیچ پیشرفتی نداشته و متاسفانه پس رفت داشته‌ایم، این چه منطقی است که همه اجناس خارجی کیفیت را از خارج وارد کرده و با مونتاژ در اختیار مردم قرار دهیم.  مسئولان بدانند که مردم مهم‌تر از خودرو هستند و اظهارات وزیر صنعت در این رابطه دور از شأن یک مقام دولتی و توهین به شعور مردم بود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.