stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 151907
  • 08 مرداد 1399 - 17:02
2
با حضور نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت:

اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه افتتاح شد

اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه افتتاح شد
کرمانشاه/قلم: اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شهردار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز هشتم مردادماه در این مراسم با اشاره به وجود چهار فرهنگسرا در شهر کرمانشاه اظهار داشت: این مجموعه پنجمین فرهنگسرا و اولین فرهنگسرای تخصصی شهر کرمانشاه است.

وی افزود: پیش از این، محل این فرهنگسرا گرمخانه بود که با پیگیری انجام شده در نهایت تبدیل به مکانی فرهنگی شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: این فرهنگسرا شامل دو ساختمان است که یکی در پارک فدک واقع در بلوار تاقبستان واقع شده و ساختمان دیگر در مقابل آن است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: این فرهنگسرا بصورت تخصصی در خصوص ازدواج و خانواده فعالیت کرده و مشاوره های تخصصی را قبل، حین و بعد از ازدواج به زوجین ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه شش ماهه عملیاتی برای این فرهنگسرا در نظر گرفته شده که با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه اجرایی می شود.

عبدالمالکی از برگزاری کارگاه های آموزشی در این فرهنگسرا در برنامه شش ماهه آن خبر داد و افزود: طی این مدت قرار است کارگاه های ویژگیهای انتخاب همسر، تفاوت های روانشناختی زن و مرد، روابط خانوادگی در زندگی مشترک، فرزند و فرزندآوری، روابط جنسی در خانواده، ارزش همسران در اسلام و مهارت های زندگی همسران برگزار شود.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه تاکید کرد: همچنین در محل این فرهنگسرا نقد کتاب، نمایشگاه، جشن خانواده، آموزش های سبک زندگی ایرانی و اسلامی و … نیز برگزار می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: راه اندازی چنین اماکنی به استحکام هرچه بیشتر بنیاد خانواده و تسهیل ازدواج جوانان منجر شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.