stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 151911
  • 08 مرداد 1399 - 17:06
1
آیت الله علما:

مشاوره و روانشناسی می تواند زمینه ساز ازدواج آسان باشد

مشاوره و روانشناسی می تواند زمینه ساز ازدواج آسان باشد
کرمانشاه/قلم: امام جمعه کرمانشاه یکی از عمده مشکلات جوانان در بحث ازدواج را مسائل اقتصادی دانست و گفت: توجه به مباحث ازدواج آسان و استفاده از مشاورین خانواده می تواند مشکلات جوانان را در زمینه حل کند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در آیین افتتاح اولین فرهنگسرای خانواده اظهار داشت: روانشناسی و مشاوره در ازدواج نقش مهمی دارد‌ و در مباحث دینی نیز این امر را مهم و ارزشمند دانسته اند.

وی افزود: اصل اجتماع را خانواده تشکیل می‌دهد و ازدواج منشا تشکیل خانواده است و با توجه به شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه امروز حکم فرماست، روانشناسی و مشاوره می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات بین زوجین باشد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: یکی از عمده مشکلات جوانان در بحث ازدواج مسائل اقتصادی است و توجه به مباحث ازدواج آسان و استفاده از مشاورین خانواده می تواند مشکلات جوانان را در زمینه حل کند.

ایشان با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در بحث ازدواج گفت: نباید رسیدگی به مسائل ازدواج و حل و فصل مشکلات زوجین فقط در ماه ذی الحجه باشد که ازدواج در جامعه امروز امری ارزشمند است و به تعبیر قرآن مانند لباسی است که بر تن زن و مرد پوشانده می شود و خانواده و اجتماع را حفظ خواهد کرد.

آیت الله علما در پایان ایجاد اولین فرهنگسرای خانواده را مهم دانست و تاکید کرد: کرمانشاه احتیاجات زیادی دارد و خدمتگزاری در این شهر قابل ستایش است و اگر کاری در زمینه ازدواج آسان انجام شود امری پسندیده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.