stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 152224
  • 09 مرداد 1399 - 18:36
1
شهردار کرمانشاه:

تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود
کرمانشاه/قلم: شهردار کرمانشاه به همراه معاونین عمرانی و فنی از روند تکمیلی پروژه تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری از تقاطع در حال ساخت سپهبد شهید سلیمانی بازدید و از نزدیک در روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی خوشبختانه پروژه با سرعت مطلوبی در حال پیش رفتن است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه عرشه ها به پایان برسد.

وی افزود: زیرگذر پروژه را هم داریم که بخاطر وجود معارض تاسیساتی خطوط آب، برق و گاز کمی تاخیر داشت که با همکاری خوب این دستگاه های خدمات رسان این مسائل هم در حال حل شدن است و ساخت زیرگذر هم همزمان با عرشه ها تا پایان شهریور به پایان می رسد و بعد مواردی چون زیباسازی و آسفالت پروژه انجام خواهد شد.

طلوعی گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه بزرگی در غرب کشور است که آبروی شهر محسوب می گردد و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تا ۲۲ بهمن به بهره برداری کامل خواهد رسید.

شهردار کرمانشاه در پایان تصریح کرد: هر مرحله از پروژه که تمام شود برای رفاه حال شهروندان بازگشایی خواهد شد اما تا تمام مسائل آن چون نورپردازی و آسفالت و گلکاری انجام نگیرد آن را افتتاح کامل نخواهیم کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انشا الله ۲۲سال دیگر افتتاح میشه ؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.