stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 15258
  • 27 آبان 1394 - 11:36
5

قم قطب تولید موتورسیکلت کشور

‌مدیرکل دفترهماهنگی امور استان‌های سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید برجایگاه تولید موتورسیکلت به عنوان قطب صنعتی در قم گفت: با بکار‌گیری فناوری‌های روز در خطوط تولید داخلی می‌توان شاهد رشد صنعت موتورسیکلت در کشور و منطقه باشیم.

قلم | qalamna.ir :

 فریدون بلغاری در بازدید از خطوط تولید واحد تولیدی نیرو موتورشیراز در استان قم، افزود: جایگاه این صنعت در استان با توجه به حضور ۲۰ واحد تولیدی و ۹۹ نام تجاری که بیش از ۴۰ درصد کل تولیدات کشور را شامل می‌شود‌، یک جایگاه ملی بوده و از ویژگی‌های بارز استان است و باید در جهت رشد و پیشبرد اهداف آن ، تلاش مضاعف صورت پذیرد.

وی همچنین با اعلام آمادگی سازمان در جهت همکاری با صنعت موتور‌سیکلت، اظهار کرد: واحد تولیدی نیرو موتور شیراز و همه واحد‌های فعال در این عرصه بایستی ضمن همکاری تنگاتنگ با سازمان ملی استاندارد ایران، مشارکت فعال تری در تدوین و تجدید نظر و ارتقاء سطح استانداردهای مرتبط با موتورسیکلت داشته باشند.

بلغاری ابراز امیدواری کرد: در آینده گام‌هایی در جهت حل موانع و مشکلات پیش روی این صنعت در سازمان ملی استاندارد برداشته شود.

منصور فرزانه مدیرکل استاندارد قم و کارشناسان استاندارد استان نیز به همراه بلغاری از خطوط تولیدی واحد تولیدی نیروموتور شیراز بازدید کردند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.